För er nyfikna ;-)

Hej alla.

Sitter just nu hos mamma och väntar på att hela familjen ska komma hem med frulle. Moa, Jenny, Camilla, Mamma, Emely och Ulf. Sen efter de så ska jag träna, sola och bygga naglar. Trevligt, trevligt :-)
Känner att mitt liv har startat på riktigt nu. Är lyckligt kär, jag älskar denna killen så fullkomigt mkt och han älskar mig minst lika mkt. Vi har så bra tillsammans och han är sååå kärleksfull. Kan inte låta mig vara, pussa, krama, kela, mysa alltid varje sekund tillsammans. Sooom jag saknat det där. Han har bott hos mig i 1 månad i rad nu. Och jag har inte tröttnat en ändå gång och haft lust att kasta ut honom, haha. Tvärtom, vill ha mer, mer och mer. Anledningen till att han bott hos mig är att han lämnat ett längre förhållande med hus och stuff, så han och hans ex har haft lite trubbel och krångel med huset. Men hon bestämde att hon ville bo där, och dennis hämtade hem sina grejjer och satte hos sin mamma. Så han är 30 år gammal och "bor hemma" igen, haha. Tycker så synd om honom. Så han får självklart med nöje bo hos mig. Dom ska iaf sälja huset nu, så allt trubbel runt om honom som han tycker är jobbigt försvinner. Så vi kan starta vårt liv på riktigt såsmåningom. Visst kan ni tycka det är tidigt med allt..men om allt känns rätt så tycker varken han eller jag att de finns ngn anledning att ta saker och ting sakta. Vi blir inte yngre och vi älskar varann så otroligt mkt. Liam är galen i honom och nu van vid att det äbor en man i huset som mamma tycker om. Han frågar varje morgon (när dennis gått till jobb).."var e Dennis? "Jag vill leka med Dennis" osv osv. Han kramar Dennis godnatt utan att tveka och hoppar upp på hans axlar när han sitter i soffan och känner sig så trygg med honom. Det är så skönt. Och Dennis tycker mkt om honom och tycker det är skönt att vi är en liten "familj" som han gärna vill att den blir större. men allt sånt där med barn och giftemål vet han att jag vill vänta med. Att flytta ihop har kommit på tal lite sådär försiktigt med tanke på Liam och var han ska gå i skola och jaa...massa massa sånt. Kändes så skönt att sitta och kolla på hus tillsammans bara för skoj skull och se vad vi bägge tyckte olika om huset. Det matchade rätt bra där ;)
På tal om "Match", så va det där vi träffades, haha. Jag va det första som han träffade via match och det sa "klick" direkt. Jag ljuger inte när jag säger att de va "Kärlek vid första ögonkastet" Har aldrig riktigt trott på det där tills nu. När jag sågh han stå där och vänta så rös jag till, han likaså sa han. Sen så fort vi började prata så va det kört för oss bägge. Sen dess har vi träffats varje dag och kärleken bara växer och blir starkare. Och har träffat underbara människor via honom oxå. Ska bland annat fika med en vän till honom på fre, Therese heter hon och är övergo! Vi ska dit där ikväll på kaffe och skitsnack oxå. Hennes pojkvän är Dennis kompanjon, dom har ett företag inom kakel och klinkers. Och det går bra för honom där, så är glad för hans skull.
Varje dag säger han till mig hur underbar, söt, gosig, vacker jag är, och hur mkt han älskar mig, och hur mkt han längtar och önskar att det gått några månader så vi kan gå vidare i vårt förhållande. Men först så har han ju bjudit mig på Thailandresan till Rawai. Hans jobbpartner och hans flickvän med familj ska åka samma plan och bo 5 min från oss i ett översnyggt hus dom hyrt med egen pool och sånt. Vi hyrde en bungalow vid havet, och får tillgång till huset och poolen hur mkt vi vill. Soooom jag längtar. Ska komma hem med massor av erfarenheter och upplevelser och framförallt brun! ;-)
I helgen gjorde vi om Liams run helt. Nytt golv med ljus parkett och gula väggar. Sååå fint där blev. Dennis är väldigt händig..*mumma* ;-) Liam älskade sitt nya rum, så nu slipper vi alla 3 dela en sång. Visseligen fick vi plats, men man vill ju ändå kunna göra saker en man och kvinna gör i en säng..haha, nejmen det är dax för lillen att börja sova själv. Problemet är att jag kommer tycka det är jobbigt. I början kommer han nog komma in mitt i natten eller tidig morgon och krypa ner i vår säng, vilket han självklart får mitt hjärta. :-)

Allt vänder nu..känner mig så hel och lycklig, och jag vet han känner detsamma, och frågar mig hela tiden var tusan jag funnit hela hans liv och varför vi inte träffats tidigare. Haha, jag undrar detsamma :-D

Nu kommer syrran och de andra. Vi hörs snart igen.

Dennis..Jag älskar dig och Liam över hela mitt hjärta. Ni är mina prinsar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj oj oj vilken hel-omvändning! Hoppas ni får det bra!

2009-01-14 @ 16:11:50
Postat av: Therese Palm

Du verklar lycklig Jessica, underbart!! Lycka till!! Kramar

2009-01-16 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback