Måndag och Kärlek.

Hej hej.

Sitter här nu och väntar på att jag ska börja jobba. Örk.
Dom behövde hjälp under dagen, så Jessie ställer upp. Liam sitter & kollar på tv och äter frulle.
Ska lämna honom på dagis vid 12 tiden, sen åka och jobba några timmar bara. Slutar kl 16.00, sen blir det raka vägen till Annestad, för idag ska vi kolla på lägenheten vi ska bo i (förhoppningsvis vill vi ha den). Ska fota lite, så ni får se. :-)

Igår hände ngt som INTE får hända. Mina glasögon gick mitt av. *Knäck*. Men kuuuuuuul! Nej! Jag ser fan inte ett skit utan dom, så gick där och va småförbannad. Min älskling satte sig ner och limmade ihop dom, så går nu omkring med nagelklister på brillorna. Seeeeexigt! Ska till Synoptik kl 16.40 imorron. Och då ska dom förska få bort klistert, haha och provisoriskt värma ihop glsögonen, medans jag väntar på dom nya. Sååå nu ska jag få en ny look. Ska hitta ett par skitsnygga brills. Kul med omväxling. :-)

I lördags va vi på Andys lekland och hade trevligt. Jag, Dennis, Liam, Syster och Eldar. Och igår va vi på Bio med Liam. Jag höllt på att stäla till en jävla scen där inne. Det va längesen jag va så förbannad. Bion va nästan fullbokad, men på 3.e raden fanns de 2 platser längst ut och en ensam i mitten. Så jag bokade dessa 3 platser och tänkte såklart att dom 3 som sitter brevid oss kan hoppa in ett steg, människor ställer ju upp för varann, inte sant?
Dennis frågade snällt mannen som sa javisst, och bad sin fula fru att flytta på sig, men Neeeeeej du lilla. Dennis fick minsann hoppa in förbi alla och sitta där inne ensam för att kärringsatan inte kunde lyfta på sin feta röv och flytta ett steg in. Tyvärr hade filmen redan börjat och det va mörkt och så, annars hade hon fan fått höra. Va sååå arg under hela filmen, och när den va slut så skulle jag möta upp henne där ute och berätta exakt vad jag tyckte om henne och hennes beslut. Men hittade fan inte dom, jävla sur va jag den närmsta timmen. Uhh!! Sånna kärringar borde fan låsas in!!
Iaf. Efter bion åkte vi till pildammsparken och lät liam leka i den dygnblöta snön Jag och D va dygnsura om fötterna, haha, men mysigt och kul hade vi.

Nepp. Nu väntar en skön dusch!
Men först lite bilder.


Jag älskar dig sååååå mkt Dennis! Du e det bästa som hänt mig (förutom liam men de vet du, haha)





En vanlig syn i dagen, haha. Liams favoritspel. Älskar er!





Min busunge med massor av socker i kroppen och spring i benen på andys!





Nej. Hörs ikväll!


Puss

Kommentarer
Postat av: therese

tycker faktiskt det e en risk man tar när man bokar bio på olika platser. Inte fan ska man tro att andra vill flytta sig för att du bokat på olika platser!

2009-02-23 @ 15:02:50
Postat av: Anonym

Nej där hade kärringen lite rätt faktiskt! naj...alla skingrar inte sig bara för att du kommer. Och bli upprörd över en sån sak...så onödigt mkt energi du slösar...att du t o m var så sur efter bion att du skulle leta upp tanten! Nej..galet!Se över vad du lägger energi på!

2009-02-23 @ 16:01:28
Postat av: Couldn´t agree more

För en gångs skull håller jag med Jessica.



Tycker inte det är en stor tjänst, att be någon flytta en plats längre in! det är inte mycket du begär... Är tråkigt att personen i fråga inte har lite mer "finkänsla"!



Men men! är ju inte första gången någon sur och bitter kärring ska förstöra livet för alla andra pga att hennes liv är ett helvete, då hon tvingas sitta på en bio med sin dumme man. Kan ju dock varit så att hon vägrade bara för att det var hennes man som bad henne, kanske hatar att göra som hon blir tillsagd!



Anywhore! Bryt ihop och gå vidare

2009-02-23 @ 16:41:00
Postat av: em

Jag håller också med dig Jessika. Störiga tant. Men försök att skaka av dig sånt det finns idioter överallt. Tyvärr.

2009-02-23 @ 18:29:41
Postat av: Jessica

Therese och anonym:

Jag tog inte för givet att en liten kärring skulle kunna flytta "ett enda steg in" för att en familj skulle få sitta tillsammans och att en plats blev "oköpt". Då tänker man såklart...vad hade man själv gjort? Sjääälvklart, jutan några som helst tankar hade man snällt flyttat in ett steg, för man är ju en människa! Meen tantan hade väl inte varit ute på länge..så hon tänkte att hon minsann va 184 år äldre än mig, och skulle visa vem som bestämmer ute på markanden. Jag va riktigt förbannad och kan inte hjälpa mitt humör..skulle prata med henne och höra varför i helvete man kan va så bitter som henne. Eller det var vad jag ville iaf. Arg som ett bi blev jag iaf, för människor här i världen borde göra folk tjänster, även om dom är små, så kan dom förgylla en dag.



Postat av: therese

Jo, det förstår jag helt klart! :) Jag själv hade också flyttat mig en stol så en familj kunde sitta tillsammans! Men det verkade som du förväntade dig ATT dom skulle göra det. Alla människor e inte hjälpsamma & trevliga, tyvärr! Nu e jag nyfiken om ni ville ha lägenheten eller ej? :) Bor nämligen själv i Annestad, nyfiken var ni tittade? ha det bra,kram

2009-02-23 @ 22:25:36
Postat av: Ninni

Såg att du raderat mitt medelande ang ditt andra jobb. Synd,verkar nästan som du skämms över det o jag undrar varför??? Kan man visa upp sig på lättklädda,men jättefina bilder på en sida på nätet men vågar inte stå för det på en annan...

Synd för min mamma var strippa o det e inget som varken hon eller jag skämms över. men det kan också vara så att mitt medelande försvunnit o då kan du ju inte hjälpa det.

Tack för en fin blogg där vi får följa din fina familj.

2009-02-24 @ 19:48:58
Postat av: Jessica

Hej. Nej..skäms veerkligen inte över de.Tvärtom. Är stolt jag fick prova på det oxå i mitt liv. Tar bort det för att vissa människor i mitt liv blir lite ledsen när dom blir påminnda om de. Tycker bara sånt där e kul, och hade gärna fortsatt om jag varit singel, men ja älskar och respekterar min sambo och sluatde genast med de. Bara därför de försvann. Inte så att jag kan eller velat dölja de med tanke på att jag finns på nätet. Men har slutat nu pga mitt liv gått vidare ett steg och har ingen nytta av det längre. Kan göra annat för att min son ska få en rolig och bra uppväxt. :-)

2009-02-24 @ 20:22:08
URL: http://wiren.blogg.se/
Postat av: ninni

okej.då förstår jag.tack för ditt svar.

2009-02-25 @ 07:37:08
Postat av: Pernilla

Om du nu börjat ett nytt liv varför inte ändra texten där du skriver ensam mamma sökandes efter kärleken. När man läser allt du skriver verkar du ju hittat just kärleken.

2009-02-25 @ 08:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback