Snö, halt och Intervju.

Gomorron alla snögalna.

Blev en härlig sovmorgon idag. Min lille är sjuk. Dock bättre idag, men igårkväll hade han 39,5, så jag fick va ledig från jobb idag igen. Eftersom jag va sjuk hela förra veckan, så har jag missat massor. Men jag klarar mig.
Om en stund ska jag hoppa i badet, och göra mig så fin, så fin. För jag ska på jobbintervju kl 14. :-D Hoppas, hoppas, hoppas jag får de. Önskar till gud. För första gången få lite rutiner och fast inkomst i mitt liv. Det är heltid, 7-16 jobb.
Såå...vi får se hur de går!

Det är riktigt vackert och fint väder ute. Men halt som fan. Igår höllt jag på att glida in i ett räcke. Jisses. Rädd blidde jag.

Nepp. Nu saknar jag Dennis tok mkt och måste hoppa i badet.

Vi hörs.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback