Snö, feber!

Haj haj.

Sitter här med nackrage och naken, för jag svettas ihjäl av febern min. Väntar på att min älskade ska komma hiiim till maj.
Tittar ut och ser vitt överallt. Mysigt värre. Och snöar gör de fortfarande. Vill sååå gärna ut och åka pulka. Fick ett erbjudande innan, haha, men för sjuk för att ut och åka. *Snyyyft*

Tänkte ist försöka göra en god kaka till kaffet ikväll. Vi får se hur mkt ork jag har. Just nu är det illa. Hatar verkligen att vara sjuk, känner sig så hjälplös.
Och ikväll är det ons, det vill säga "Lillördag", och för mig innebär det den dagen då man ska fixa till med vardagsmys, så vardagen inte äter upp en helt..det händer för vissa, och kan tillochmed döda bra förhållanden. Såå en god middag, en god kaka och ett, två glas vin. Det en riktigt lyxvardagskväll.

Snart är det Alla Hjärtans Dag. I 4 jävla år (mer faktiskt, pga alex) har jag varit ensam på den dagen, utan den där extra kärleken.
Det är ju faktiskt kärlekens dag,
oavsett om man vill eller inte, tycker det är töntigt eller inte. Själv är jag den som fullkomligt älskar den dagen. Mest för att jag har en ursäkt till att köpa nåt extra till min älskade och unna oss det där extra. Visserligen kan man göra de annars oxå, men eftersom det är meningen denna dagen ska vara kärlekens dag, så kan man lika bra ta denna dagen. Jag har iiingen aning längre vad vi ska göra. Hade värsta planer, men dom sket sig. Så jävla synd :-( Så vi får se vad dagen för med sig.
:-)

Hela helgen spelar Lasse Stefanz i Skåne. Jisses vad jag vill diiiiit! På fredag spelar dom i Gislöv, så vem vet, kanske lyckas få med mig Dennis dit. Vi behöver inte dansa, eftersom det är inget han är bra på, utan de räcker med att vi står och håller om varann och lyssnar och njuter. Eller ja...jag lär ju njuta! *hihi*

Nejmen, vi får se. :-)


En tråkig nyhet är att min mormor inte mår allt för bra. :-( Hon ligger inlagd på sjukan och kan knappt andas, hon har kol, men det finns massa mer som är fel, så idag ska hon förflyttas till Lunds avdelning, speciellt för lungor. Så ngn professor ska kolla och undersöka, så dom kan hitta felet. Hon mår verkligen inte bra. Stackars mormor.
Jag har dock inte haft så mkt kontakt med henne under mitt liv. Hon har inte precis egegerat sig för ngn av oss, Enda gången man såg henne va på kalas, eller julafton. Aldrig hörts eller träffats utanför. Så känner henne inte på de sättet, men tycker synd om min mamma, det är henne jag lider med och kommer såklart finnas där för henne om mormor går bort. Vill inte se min mamma ledsen igen.
Älskar dig Mamma!

Nej, nu ska jag ta ett bad innan D kommer hem.

:)


Puss

Kommentarer
Postat av: nils

Kom ihåg vad jag sagt. Glöm inte bort att prata med han!Kram

2009-02-11 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback