Mysfredag på hög nivå.

Vaknade imorse av att min älskling förvånat visade utslag lite här och var på kroppen. Blev lite orolig (så nojjig som jag e). Ringe sjukupplysningen, som genast bad oss att ringa vårdentralen, vilket vi gjorde. Eftersom min älskling haft maginfluensa i 3 dagar nu, berättade såklart detta för sjuksköterskan, som då sa strängt att Dennis inte fick komma in på vårdcentarlen, utan fick vänta där ute tills läkaren kom ner. Trevligt. Men det va bara att lyda. Läkaren som kom ner gick inte ens nära Dennis, precis som han hade aids eller nåt. Hon va helt nojjig hon med och gissade typ vad som va fel på D genom att bara titta 1 ½ meter från. Han fick svälja kortison eller hur fan det stavas, och fick en pilla mot klåda och recept på samma medicin. Efter några timmar va dessa enormt stora, bubbliga, feta, otäcka utslagen nästan borta..men älskar honom ändå, haha...fast liiiite äckligt tyckte jag de va att röra, hehe. Det va nån sort allergiskt reaktion, eller nässlefeber han hade fått.

Efter sjukan gick vi ner till min älskade mamma där vi snackade och bjöd på kaka och drack kaffe. Vi bestämde att vi skulle käka mammas enormt goda hemgjorda ostbricka och att kila ner till systemet och mixtra med drinkar ikväll. Så mitt första val var galliano och vispgrädde och creme the cacao, dvs en enooormt god Golden Cadillac. Mumma.
Mamma köpte sin älskade bailys, hehe. Även rödvin blev de såklart. Vi testar nya varje gång, dock bara italienska viner, dom är såå bäst. :-)

Så nu har vi Fläskpannkaka i ugnen och ska kränga middag innan myset börjar hos mor. Älskar att mysa hos mamma, det är såå soft. Ska självklart se matchen idag. Kom igen nu Malmö!! :-D

Känns som jag kommer bli lite småfull ikcäll och det är bara såå härligt. Sen vandrar man skrattandes upp till vår lägenhet och sätter igång en bra film och kelar heeela natten. *Älska*

Ville bara dela med mig att nu har vi sagt upp vår lägenhet här i Vellinge, för vi flyttar 1 Maj!! :-D
Vi har fått en större lägenhet på Annestad i Bunkeflo. Så jävla nice!! Längtar som faaaan.
En sak till.. På måndag är det ENDAST 1 månad kvar tills vi åker till underbara Thailand!!
Galet va jag längtar!

Nej, nu ska min baby ha datan en stund...räkningar och plikter kallar.

Älskar mitt liv!


Ps:
Så här såg Dennis ut innan idag, fast mkt rödare och mkt värre, hittade fan ingen bild på hans extrema utslag.
Stackar lille bebisen!




Puss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback