Gokväll.

Hej alla.

Sitter här med min satans höga feber och mår bajs. Tur man har en sån go pojkvän som hjälper en med allt..*älska* Han hade köpt med sig godis, apelsiner, dricka och allt till mig, och tar hand om mig. Kan sitta här just nu för att jag har tagit febernedsättande, och väntar på nästa febertopp. :-(
Vi har kokat lite kaffe nu och ska kolla film innan vi ska krypa ner tillsammans i sängen och bara älska varann! Jag är så lycklig, har sagt det innan och säger det igen. Mitt liv har vänt, tack!

Lägenheten vi va o kollade på va inget större intresse. För mkt pengar, för mkt jobb, Så vi väntade tills nästa tillfälle. Och det kom rätt snabbt. I samma hus som jag bodde i bruksparken med liam för några år sedan. Älskar just det huset, för det ligger ner i bruksparken, så det innebär att man måste köra igenom hela parken för att komma hem, och då får man uppleva det här lugnet och fina som bruksparken för med sig. Iaf. Vi va och kollade på en 3,5.a, nästa en 4.a, men det fattades 1 km2 i rummet för att få kallas för rum. Men det är ändå rätt stort, men fönset och grejjer. Så i början ska vi ha det som kontor, för att sedan inreda det till barnrum..*stooorleeer*
Saken med lägenheten är att den är billig som tusan med tanke på plats ch storlek. "Men" den är såå skabbig. Fattar inte hur man kan bo sådär. Usch. Så som Dennis sa är det perfekt eftersom han är hantverkare och har kontakter inom den branshen, så ska hela lägenheten totalrenoveras. Allt ska ut och nytt ska in. Det kommer bli såååååå fint!!!! Perfekt på hörnan, men massor av ljus i söderläge. Laim va så glad att han nog ska få ett eget stort rum. Det va de första han berättade för sin pappa, så sööt. Älskar honom.
Så, vi har lagt ett bud och tävlar med några andra töntar, haha. Men vi ska fan vinna, så e det!!


Tänkte passa på att lägga upp lite bilder snabbt bara, sen ut till min älskade.

Haha, snyggare bild på lilleman får man leta efter ;-)





Haha, min baby!!





Min älskling på djurmässan. Älskar traktorer. Kolla in mammas flax ;-)





Min underbara älsklingar!!! Älskar er!




Nepp. Nu ska jag in o mysa med hjärtat!

Ha en trevlig kväll.


Ps: Lovar skräpa mig med uppdateringen hädanefter. Har bara ful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback