Gääääsp!





Drygt att försöker hålla sig vaken ibland. Speciellt när man e så sjukt förskyld som mig och tittar åt vänster oc h ser min underbara ligga där och sova såå sött inbäddad i täcket. Vill bara krypa ner under täcket intill hans varma kropp och kyssa honom överallt. Lukta på honom, känna på honom och bara ´känna hur mkt jag älskar denna människa. Det är helt otroligt. Förutom Liam, är han de bästa som hänt mig, och han känner likandant. Vi är verkligen som gjorde för varann, allt stämmer så bra. Vi har samma värderingar här i livet, och kan skratta och ha kul, samtidigt man kan vuxna tillsammans. Sist jag hade förhållande va jag ung och dum..men nu e vi båda vuxna, eller ja..han blir ju för tusan 30 år i Juli, hehe, själv ligger man bara runt 27, så TRE heeela år till 30..*puh* ;-)
Iaaaaf. Ni undrar säkert varför jag då i h*lvete sitter uppe. Jodå, mina systrar kommer nämligen hem från Thailand efter 2 veckor inatt. Den första syster med pojkvän landar kl 02.00, och då ska ja hämta dom på sturup. Dom andra landar typ vid samma tid, fast i DK, och dom blir hämtade av svärfar. Det är då Jenny, Chrille och älskade Moa. Jag ska hämta Camilla och Eldar. Se hur bruna och fina dom är, samtidigt ta emot eventuella presenter, hahahaha. Men Milla, om du läser detta och du inte hade ngn present till mig, så blir jag inte ledsen, hehe..men om du har så "Tack tack tack tack" ;-)
Ska kolla foton och njuta och bara läääängta tills vi ska åka. Jag och min älskade Baby! Sen när vi kommer hem, så har vi förhoppningsvis vår underbara lägenhet redo. Ja..önska får man. :-)

Nej, nu ska jag leta goda hälsosamma recept till mig och Dennis när vår hårdträning börjar på riktigt. Najz!

Aaaatjoooooo!!!! (Typ 30 ggr i min)

Nåväl. Gääääsp.

Godnatt på er!


Puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låer mysigt. En liten undrar..borde kanske ändra din start.. ensam och sökande. Som jag förstår är du inte det?

2009-02-13 @ 12:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback