Trevlig dag.

Hej alla.

Dagen började med jobb, örrk. Därefter hämtade jag Liam, sen körde vi och mötte upp syster camilla.
Shoppade loss på jägerso. Köpte julklappar till 99%. Så skönt att ha de gjort. Fick även med ett par skor jag fuuullkomligt redan älskar. Ska lägga in en bild sen. Guuud asså, det är nästa jobbigt att älska skor så mkt. Får ont i magen varje gång man ser ett par som man blir störtkär i. Har sjukt många skor som många bara är använda 1 gång, och vissa inte använda alls. Sorligt, men vafan, det är inte så att fötterna växer........?? Tvärtom kanske, haha.
Men dessa kuuunde jag bara inte låta bli trots att jag egentligen har "råd", då hela lönen ska gå till möbler. *Puh*
:)

Imorgon är det lillajulafton och då ska mamma/jag passa älskade Moa! Så Liam, jag, syrran och Moa ska åka pulka och mysa i snön hela dagen. Sen på kvällen ska Liam i vanlig ordning till Alex. Då dom firar julafton på förmiddagen, så börjar han julen där, sedan anläder han till oss vid 16 tiden, då vår jul nästan precis börjat. Så underbart denna julen då hela släkten är samlad. Blir ju varann år för vissa och detta året prickade de in så rätt. Moa ska va med oss (L). Så hos Morbror Anders blir det detta året. Han bor i ett mysigt villaområde på Riseberga, så hoppas snön ligger fint där då. Mys! Anders fyller även 40 år på Julafton, så kalaaaaas i bygget då för honom, hehe. Detta året va det många nollor. Först min Morbros bror sven blev 70, sen blev min mamma 50 år, och Ja dennis då som blev 30 år, och sen gammelmormor som blev 100 år och nu anders 40 år. Trisst att Jenny (syrran) inte pallade sig ut tidigare så hade ho blitt 30 i Dec, men ist blir de Jan. men ändå nära lixom. Usch nu babblar jag.
Aja. Iaf. Efter Liam åkt till Alex, så ska jag och Charlie träffas för 4.e gången. Och denna gången är det hemma hos honom. Varje gång har vi träffs ute på café eller promenader i parken. Så ja. Det blir en god middag med efterätt. Sedan en bra film med massor av julgodis och ja..därefter betsämmer tiden. Han är iaf en underbar människa, so är sååå snäll mot mig. Så mkt komplimanger har jag nog inte fått under en livstid, haha. Eller ja, inte riktigt. Men han bara kan kläcka ut sig hur underbar och söt människa jag är. Det är skönt att få höra. Faktiskt! (Det va av honom jag fick den söta nallen på jobb)
Ja, vill gärna träffa honom mer..inte för att jag är ute efter ngt med tanke på vad nyss som hänt, men jag trivs väldigt bra i hans sällskap och varför ska jag hålla emot för ett pucko som jag bara är glad att va av med...det vore väl dumt? :)

Nepp. Nu ska jag fortsätta här.

Hörs sen.

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback