Skitgris.

Hallå alla.

Hur e de med er då? Här e de "faktiskt" bra. Vet ni hur skööönt det kännas att säga sådär?
Vet ni vad? Jag pratade med Dennis i tele för första gången sedan bilhändelsen. Jag messade honom och ställde en fråga, som hade med mitt förra hem och göra. Han har alltid haft mer koll än jag. Och då ringde han. Vafaan tänkte jag. Varför ringer han?? Pucko. Men ja..med ett uns svarade jag med en kluuump i halsen. -Jessica..
Sedan babblade vi på om frågan jag ställde. Fick det svaret jag ville höra...och vet ni vad?


DET GJORDE INTE ONT!!!

Jo, det är sant. Att höra hans röst igen efter denna tid, då man hört den varje dag i 1 år. Det kändes konstigt dock och jag lyssnade extra noga och kände efter extra noga.Men de va bara. Jaja tack för hjälpen, sen la vi på efter ca 10 min.
Jag grät inte, min mage stannade på plats, hjärtat hade rätt puls och jag va inte alldeles svettig. Utan nej. Log!
Trots att jag ibland saknar ihjäl mig efter honom och att ibland tillåter mig tänka på den bra tiden vi haft och tårarna kommer och det gör ont, så hjälpte detta samtal mig som fan. Att veta att jag inte flippar ut när jag hört hans röst, som jag förr tyckte va så mysig. Nu tyckte jag bara den va..jobbig typ, haha. Svårt att förklara.


Sitter och snackar med samma kille som jag pratade med hela kvälen igår, och som dessutom gav sitt nr till mig för han ville inte sluta prata med mig. Messade till ca 01 på natten. Han e precis som mig. Vi har samma humör, skrattar, skämtar, skojja och stojjar hela tiden. Älskar sånt.
Finns inget värre än sega, tråkiga killar. *Ryser*
Han ger mig komplimanger heeeela tiden om hur sjukt söt jag är. Och att jag är en Milf är ännu bättre (haha..)
Nejmen. Det är skönt att få överöst med komplimanger. Det behövs.
Så det är så trevligt just nu. Känns lite som om vi snart kommer träffas på en fika.
Btw, träffade honom på Match, precis som Dennis. Jag vet, lite lamt, men vafan!! Det är så svårt att träffa ngn irl, och det tålamodet har jag inte. Tänker inte vänta i 4 år denna gången igen.
NEJ!!

Aja. Ska träffa Josse på en fika sen.
Därefter får vi se hur det blir.

Är helt spänd nu. Händer kanske en sjukt bra jävla sak inom snar framtid. Får se! :D


Puss

Kommentarer
Postat av: potsie

Lycka till!!!

2009-12-16 @ 13:26:19
Postat av: Annie

Kan nog knappt tro att jag skriver detta, men va fan man lever bara en gång :)



Tycker faktiskt de låter som en trevlig idé



Kramkram

2009-12-16 @ 20:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback