Nejmenfy.

Gissa vad trött jag e.
Sitter här på mitt nya jobb...och ja..har lunch.
Stänger inte Höllviken förrän kl 22 på kvällarna, helt sent ju kan tyckas. Tur nog har jag inte den där stresskänslan att vilja hem till Dennis längre. Dock idag är de stresskänsla att jag ska möta tjejerna i stan, för sen bär det antagligen av till KB. Ett tag sen man va där. Riktigt trevlig faktiskt.

Hm. Ja.vet inte riktigt vad jag ska säga. Känner mig fortfarande rätt ensam. Speciellt på morgonen, då gör det mest ont. Inte efter just Dennis, utan efter kärleken allmänt, då jag är en väääldigt kärleksfull tjej. Vill ha ngn som tycker om mig, och som jag såklart ska tycka om tillbax, annars njuter man inte på samma sätt.
Kommer ni ihåg Sebastian från Lund? Som jag träffade väldigt mkt förr. Han har bjudit hem mig på en middag med rött vin och massa levande ljus. Precis vad jag behöver. Och ja, de kommer som vanligt sluta med att jag sover hos honom som förr. Är jag redo? Klart dumma Jessica så är du de..vad har du att bry dig om? Jo dig själv!!
Det ÄR faktiskt väldigt skönt att ha "ngn" i ens liv. Mittemellan. Som bjuder en på middagar i solskenet på balkongen, som tar en på utflykter, som berättar för en hur vacker och speciell man är, och som håller om en som ens kärlek gör. Fast, sen är man ju överens om vart gränsen går. Och de har funkat alldeles utmärkt hittintills, så varför inte denna gången oxå?
Så nästa vecka undrade han om jag vill komma på middag. Tänker faktiskt tacka ja, men stort J!

Puckot bestämde ju sig precis i rätt årstid. NOT! Kunde han iaf inte väntat till eftere julen, eller ja, iaf lååångt innan? Alla som känner mig vet hur galen jag är i jul och ljus. Fullkomligt älskar de. Iår har jag inte så mkt som en tomte upp. Ingeting. Har ingn lust. Men pappa har hämtat hem mina julsaker i en stoor låda med massor av tomtar och ljus. Så när Liam kommer till mig på Måndag igen slka vi pynta som tusan. Och på tis ska vi köpa julgranen. Tänker inte låta en kille förstöra för mig och Liam. Sånt som vi älskar och lever för.
Liam frågar mig ofta när jag ska hitta en ny pojke som älskar både mamma och Liam, och framförallt vill leka med Liam. Frågan gör ont, men han är inte dum, han vet väl vad som sker och inte sker. Så jag har sagt åt honom att hjälpa mamma att hitta en redig man. Så när vi är i stan eller så, så skriker liam i stort sett ut: "Titta mamma, han kan väl älska dig och leka mig med, söt är han oxå" Haha. Så jäkla go min pojke.
Han ska återfå sitt liv med fasta rutiner som Dennis slitet ur vårs händer.

Nej. Lunchen är slut. Måste kila.

Ha en trevlig lör.

Puss alla.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej svejs, skulle bara slanga in min theori...jag vet att alla vill alskas o ha nagon osv men jag tror att det e nar man e lycklig ensam o inte kanner att man "behover" nagon som man faktiskt traffar nagon. :-)

Jag levde ett ar i celibat (o da menar jag att inte ens gick i narheten av en kille). Inte sa kul alltid men blev starkae i mig sjalv o saklart traffat en kille nu nar jag minst vill det. Sa verkar det funka av nan javla konstig anledning. :-)

Lycka till! Kram

2009-12-06 @ 11:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback