Mhmm..

Hallåja.

Nu har man som i vanlig ordning tagit ett varmt härligt bad med lilleman.
Pappa lagade en god middag åt oss idag. Mätt och belåten är man nu. Liam sitter i rummet och tittar på tecknat, medan jag, ja sitter här och pratar skit med vännerna.

Varit i stan med Liam, syster och Andreas. Åt lite mat, gick rundor, snackade skit och jag handlade en del jag behövde, eller kanske inte riktigt, men alltid kul att utöka skåpet. Som ni såg på bilden nedan så va jag bara tvungen att köpa D&G - Rose the one. Utan att ens lukta på den, men såg att den låg 1.a på doft toppen,och då kan den ju inte vara äcklig. Haha. Dessutom gör inte D&G dåliga parfymer. Det är kul med överasskningar, även parfymer.
Köpte även läppenna och läppstift. I mer neutrala fäger. Vardags som fest. Och för att inte tala om mitt underbara halsband jag hittade. Såå fint <3 Kanske kan förgylla min hals på nyår. Vad man nu i helskotta ska göra den dagen? Funderade faktiskt att på första gången på fleeera herrans år fira med familjen och Liam. Känner inte för att festa ihjäl mig den dagen, utan mer bara njuta av dom jag älskar och känna glädje. 2010 ska fassen blir ett bra jävla år!!! 2009 Var bra som fan i 6 månader. Därefter sög livet mest röv. Tänkte på en sak innan. Såhär mkt jag gjort och så mkt jag fått uträttat, så mkt jag skrattat och haft kul, har jag inte haft på lääänge. Förr skulle man vara Dennis till lags. Maten skulle helst stå färdigt på bordet när han kom hem (eller ja tillochmed när han varit hemma längre), och Liam skulle ligga i säng kl 19.00, skulle de bli 20.00 ist så blev det ett jävla liv på dennis. Han ville helst slippa honom om han kunnat. Det har han en gång nämnt, kanske inte så vulgärt, men påpekat. Idiotfan, hur kunde jag vara så blind.
Nåväl. Slipper han nu!

Imorgon är jag ledig..igen. Skönt. Måndag är de på de igen. Liam ska på kalas kl 14.00 i Lödde. Sen hämtar jag honom där kl 17.00 igen och lämnar honom till Alex. Så får gå och lulla själv i 3 timmar på center syd. Nåväl, det är de värt för att få hämta min son på kalas. :)

Nu har jag fan inte mkt o göra. Bara ta de lugnt, och hoppas på att morgondagen blir som jag vill.


Saknar dig.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback