Lucia!

Gokväll.

Ja..vilken dag. Massa spring genom stan hit och dit. Letat efter var tusan Luciatåget ska röra sig. Stod i tidningen kl 16.00 på Gustav, och där stod vi så fint så. Men inte fan kom där nån Lucia. :-( Liam ville verkligen se.
Så Jag, Liam, Camilla, Emely och Andreas vandrade upp och ner från stortorget och neråt. Stannde dock till på stortorget bland alla glada människor och lekte lite på isen.
Liam lekte som tusan och lyckades kasta is/snö rakt i huvudet på mig. Kul..tack snorunge :)
Så otroligt jäkla kallt det är ute idag. och himlen är alldeles vit. Hoppas på massa snö inatt.

Sittet här hemma nu med iskalla frusna tår och röd näsa. Men visst är de mysigt :)


Igår va det kalas i bygget.

Ett relativt klång förfest hemma hos josse. Honken, Boris, Sara, Murat och hans bror va oxå där.
Ett trevligt gäng med god sprit.
Det blev direkt till Etage. Där hade jag himla trevligt. Efte ca 1 timme eller så, blev jag uppbjuden av en söt dansk. Jäklar vad vi dansade. Han va övergrym på bugg. Dansade och umgicks hela kvällen. Dötrevligt. :)

Träffade även en tjej som heter Annika. Har en tråkig historia i bagaget med henne, men man va ung (eller ja yngre), redan brustit hjärta och det blev inte bättre att hennes pojkvän inledde nåt med mig. Jisses.
Sånt pucko. Men även han kanske har växt upp. Tyckte så synd om den här tjejen att behöva ta sån skit. Hon e sjukt vacker, så fattar inte hur en man kan skita till det för dom...och på det sättet. Men idag har hon va hon väntat och förtjänat. En bra och redig påg (vad jag läst iaf) :)
Kul att man kan lägga trams bakom sig.

Nu jag fortsätta prata med den trevliga mannen jag nyss träffat på fejjan, haha.


Ps. Sprids nakenbilder på flummiga idolcalle. Blir man förvånad...Örk!

http://img199.imageshack.us/i/idolcalle2.png/

puss

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad gulligt skrivit av dig! Tack!

Var faktiskt rikgti kul att träffa dig trots allt. Du såg ut att ha de riktigt trevligt med dansken ;)



Hoppas ni hade en riktigt bra kväll



kram

2009-12-14 @ 20:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback