Lägenheten.

Ja, då har man varit och kollat på den. Stor hall som fan. Känns lite onödig plats. Lagom vardagsrum och kök. Rummet va dock liite för litet för min smak, men jäkla coola garderober och snygg färg.
Har som sagt ca 6000 kr att renovera lägenheten med. Ska lätt byta fasad på dörrarna. Hatar sånna gamla trädörrar. Vitt ska de va. Hela vardagsrummet va vitt, vilket är bra, men ska skaffa en fondvägg med jäkla snygg medaljongtapet.
Vill även fixa till luckorna i köket. Det är de första jag ska göra, lämna in dom för ommålning.
Ja, det kommer bli skitsnyggt. Kommer aldrig mer ha stökigt i mitt liv.  *Ler*

Har nu lyssnat på lady gagas Bad romance 3 ggr om. Faan vad jag älskar den tjejen. Älskar hennes musik..hennes stil. ja allt. Så jäkla cool tjej!!
Rösten är fan inte nådig. Här ska ni få höras hennes låt poker face acoustic. Jäkla röst har hon, men lite sådär små härligt knasig. (L)



"I'm just another heart in need of rescue,
Waiting on love's sweet charity
An' I'm gonna hold on
For the rest of my days,
'Cos I know what it means
To walk along the lonely street of dreams"

Nu ska jag lyssna vidare på musik.
Hittade en gammal klassiker som jag mår så bra av.
*Ryser*



Ha en trevlig kväll.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessika

Har du ont om pengar kan jag rekommendera dig att måla köksluckorna själv. Det blir hur bra som helst. Använd en skumgummiroller och vit lackfärg (vill du ha högblanka skåp, ta glans 90). Du kan t o m måla kaklet om det behövs. Det finns särskild kakelfärg.



Tror det blir bra i din nya lya!

2009-12-07 @ 20:43:07
Postat av: Emely :)

så kul :) du vet att jag gärna ställer upp och hjälper dig .

2009-12-08 @ 10:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback