Kvällen som kommer.

Agneta (Liams farmor) ville ha Liam inatt. Dom ska baka och så. Liams farmor är verkligen så go med lillkillen, och det känns skönt att man kan lite på henne till 100%.
Iaf. Jag ska då åka på "dejt" ikväll. Nervös e jag i magen som fan. Hur kommer de kännas?
Hur kommer det överhuvudtaget kännas att sova brevid en man igen..en man som inte är Dennis?
Ja, det kommer mitt hjärta visa ikväll.

Just nu är jag inne i ett stadie där de känns som om Dennis aldrig funnits. Har glömt hur han ser ut, trots att jag kan varenda litet hårstrå på honom. Konstig känsla. Och det blir allt mer och mer minuter per dag då jag inte tänker på honom, så jag vet att jag e på rätt håll.
Det va bra att han va det svinet han va, så jag kunde glömma honom så här snabbt som det går nu. Riktigt skönt.

Nej, nu ska jag i badet. Göra mig fin inför kvällen med Sebastian. Önska mig lycka till :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till Jessica. Det förtjänar du verkligen. Du är en underbar människa och tycker verkligen att det var starkt av dig att strunta i den fega skiten du var tillsammans med innan. Du förtjänar det bästa och det verkar han vara väldigt långt ifrån.

2009-12-08 @ 17:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback