Juldagen!

Hallåja.

Drar bara en snabbis nu...hur nu det lät.

Nyss himkommen från jubb. Ska laga middag åt pappa och Liam nu, sen ska jag börja göra vid mig.
Idag blir det utgång för hela slanten. Kuul.
Jag, Emma, Josse, Anna och nån till ska förfesta i stan, sedan blir det Etage.

Har en tur att fått träffa en trevlig man, så ja, han vill/ska hämta mig i Vellinge för att köra mig till Stan så jag ska slippa ha bilen i stan. Han e en going. :)

Så ja. Nu ska Jessica göra vid sig.

Hörs sen :-D


Puss

Kommentarer
Postat av: Annie

Fick en jättetrevlig jul, lugn och skön precis som de ska vara :)

Hoppas ni hade det underbart ni med!



Fikan hörs vi av om efter nyår när livet har lite tid med en igen :)

Ha en trevlig kväll.



Kramkram

2009-12-25 @ 18:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback