Gomidda!

Godmorron.

Vilken trevlig natt de blev igår. Jag, Emma och Madde drog till crown. Hade väl inga större förväntningar, utan ville lixom bara dansa av oss lite.
Kom dit. Köer..jävlar. Kom in, tänkte vafan e detta? Skitmkt folk. Träffade en gammal vän som var dj där. Han satte på oss vip band. 20% rabatt i baren. Tackar. Tydligen va det ngn resturangfolk natt. Passade jag ju perfekt.
Ja, de blev en trevlig kväll som sagt. :)

Ska klä på mig nu. Åka till stan en runda. Inskaffa småstuff man behöver och dylikt.
Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Tänkte se en bra film med lilleman. Imorron är de jobb. Första dagen i Höllviken. Ska bli spännande.



Dennis fule stalker kan inte få nog av att kommentera min blogg. Lite kul att se hur mkt han egentligen bryr sig av vad jag skirver. Men även han tycker kanske de är jobbigt för hans starka känslor för dennis. Han växer upp han oxå. :)


Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: potsie

Glad att du har det lungnare och fint nu! Ha det bra!

2009-12-03 @ 14:34:26
Postat av: Anonym

här går inte hissen ända upp!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

2009-12-09 @ 08:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback