Fredag.

Gokväll.

Idag har jag hunnit med både att jobba och byta drivknut på bilfan. Så nu knakar det inte lika illa längre. Skönt.
Skulle egentligen träffat ett par underbara vänner från förr, men hann inte. Liam äter mat nu och sen sak vi träffa Anna och vera. Laga pizza tillsammans och se idol finalen. Trevligt värre.
Sen blir de hem och mysa till en bra film och nanna gott.
För morgondagen bjuder på massa trevligheter för både mig och liam :)
Putten ska på kalas på Andys lekland och på kvällen ska jag fira in Lucia med trevligt folk. Ska bli himla trevligt faktiskt. Förförfest (Hos josse), förfest (Lilla torg), fest (Etage) och efterfest på Burger King, haha.
Ja, det ska bli trevligt som sagt, längtar ihjäl mig.

Var och kollade på en annan lägenhet igår. My god så fin den va. Vilket kök säger jag bara. Stort och härligt med massa fönster, snygga luckor, tapet, golv, diskbänk..allt va snyggt. Blev paff. Tyckte hela lägenheten va otrolig, förutom toaletten. *Ryser*. Gammal kakel från 1900 frös ihjäl. Bruuuuun blommig kakel. (örrrrk). Om jag mot förmodan skulle få lägenheten så undrar jag om ngn vet om det finns "fejk" kakel. Som man lixom kan klistra på? Får köpa en hel del, men fan asså..det är de då värt.

Ja gud asså. Går här o vääääntar på att få nåt svar nån jäkla gång så man vet.

Nåväl. Nu vet jag inte mkt mer vad jag ska skriva...Höm?!

Nepp. Lägger in en nostalagi sak, som jag och mina vänner höll på med vääldigt mkt som barn. På den tiden kunde man bara spotta rakt ut och hoppas man träffade nån kompis eller så, haha. Vi va sjuka på den tiden.


Hahahaha!!




Ha en trevlig fredag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahaha det glömmer man aldrig, kanske ska vi prova det ikväll??? yeah haha

Postat av: Sofie

Vill träffa dig meeeed! Fika i veckan? :) vet att jag har springpass någon dag! PUSS!

2009-12-11 @ 22:57:23
URL: http://svarta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, så ball:o)

2009-12-12 @ 00:33:59
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback