En vanlig måndag.

Hej alla.

Har riktigt bull idag. Skulle egentligen bege oss till Tivoli i Danmark, men det blev uppskjutet till söndag ist.
Så idag tog jag mig i kragen och lyfte fram julsakerna och pyntade lite smått. Tänkte köpa julgran ikväll, men får se om tiden räcker till. Annars får de bli imorron.
Ska nämligen kolla lägenhet i landskrona idag kl 17.00. Hoppas över hela mitt hjärta och själ att jag får den. Det är en stor 2.a i ett bra barnvänligt område.
Lite hög hyra kan jag tycka, men det är de värt för att vi ska få vårat liv tillbax med fasta rutiner och dylikt. Detär ju trots allt en stor 2.a på nästan 70 km2 så Liam har plats och leka. Gillar att ha de stort, ser mindre stökigt ut, haha.
Börjar även jobba i Helsingborg den 1.a januari, och inflyttningen är den 1.a, så hade passat bra.
Fan asså. Det måste gå igenom!! Börja en ny kula, nytt liv, nya mål. Det är det jag ser fram emot.

Har pratat en del med Sebastian. Som sagt, så ska vi träffas igen. Har har bjudit mig på middag imorron. Dessutom har han köpt julklapp till mig. Blev rätt förvånad...men sjukt glad. Att jag fortfarande betyder mkt för honom. Han betyder såklart en massa för mig oxå. Givetvis har jag tänk en del på honom under året som gått. Antagligen för att jag saknat allt det han gav mig. Uppmärksamheten, livslusten..att han fick mig känna mig sjukt vacker och speciell.
Så ska se hur de kommer kännas att träffa honom nu när en del av mitt hjärta fortfarande tillhör en annan man.
Älskar dock inte Dennis längre. Det slutade jag med exakt den sekunden jag fick veta vilken falsk fitta han är. Så fungerar mitt hjärta/hjärna.

Faaaan. Måste få lägenheteeeeen.

*Suck*

Nåväl. Nu ska jag till Vellinge blomman med lillen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback