Dagen som varit.

Nyss gjort ett skiiiitfult pepparkakshus, haha. Första gången nånsin, den va inte ens värd att fotografera. 
Tryckte sönder den här och där. Men från långt håll är den läcker :)
Varit nere hos mamma hela dagen typ. Ulf (styvpappa) fyller år idag, så de bjöds på middag och paj. Trevligt att samla familjen sådär.

Imorron ska jag till en ny sjukgymnast med min nacke. Ska bli spännande att få prova nåt nytt, och se vad han kan göra åt saken.

Jo. I förra veckan va det möte på jobb. Distriktchef med alla anställda.
Buger King Löddeköpinge har öppet sista dagen på söndag kl 20.00.
Alla blev helt stumma. Eh va??  Skämtar ni? Vi har 3 dagar kvar att jobba på de stället mer än hälften av oss varit med och öppna. Så jävla tråkigt. Min syster som är resturangchef blev lika ledsen, då hon oxå va med och öppna stället. Så nu blir vi alla splittrade. Många ska till triangeln i malmö, andra till Lund, några till Glumslöv. Själv ska jag till Höllviken. Trevligt. :)
Ligger precis brevid ett underbart gym, som jag tidigare tränat på, så nu e det dax igen. Första dagen på fredag blir de för mig. Förlorar massor av timmar pga dennis, då han snodde bilen. Men jag överlever.
Ska bli riktigt kul med ny miljö och nya vänner. Fast det är bara fram till sommaren då en ny Burger king öppnar återigen i Lödde. Denna gången en fristående lokal på ett bättre läge med driv in dessutom. Då ska alla gamla löddefolk tillbax igen. Kul.

Nåväl. Imorgon blir det utgång för min del. Först en liten pubrunda och sedan till Crown med några vänner. 
Längesen man va ute sådär en vardag, men har inte glömt hur kul det faktiskt kan vara. Rätt mkt folk lär de bli då jag vet 3 företag som ska ha julbord denna dag. 


Mitt förra inlägg skapade panik känslor hos Dennis vänner. Säger jag ljuger och dylikt, men hur i helvete vet dom de?
Har dom levt med Dennis bakom stängda dörrar i 1 år? Nä! Varför i hela friden skulle jag hitta på sådana saker?
Vore ju straffbart att hitta på nåt sådant.
Önskar att de verkligen va annorlunda, då jag gärna hade velat spendera våra liv med honom, då jag trodde han va en okej kille. Men skenet bedrar efter en tid...tyvärr.
Men alla ni som döper er till olika karaktärer. Snälla sluta och visa ert rätta jag.
Fast, är egentligen inte nödvändigt, då jag antar jag vet vem ni är.

Nej. Nu ska jag prata en stund med vännerna på msn, sedan blir det en bra film och nattinatt.

Ha en bra kväll.

Puss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Dem vill klart skydda sin vän, men inget att lägga energi på är bara du som vet. När jag separera sa folk ni, som hade det så bra. Ja utåt, vad som händer när dörrarna är stängda vet bara dem bakom dörrarna!!!

2009-12-02 @ 09:12:36
Postat av: Minette o Eliaz

Visste inte att det var så illa. Trodde ni hade det superbra! Men jag hoppas allt löser sig till det bästa.. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback