Chilinöt!

Eftersom jag har sååå tråkigt somk jag har, så tog jag fram mina chilinötter jag köpte för ett tag sedan.
Tugg tugg...läser på förpackningen och tjeckar innehållet och till min stora förvåning läser
"Kan innehålla spår av nötter" ...eh va? Okej. Borde nog prata med tillverkaren. Jisses!



Akta. Kan innehålla en nöt! ------------>

Jobbade idag, körde till stan därefter för att möta Sofie på en fika. Träffade Malin och hennes pojke där. Tog en fika med dom. Alltid kul att prata skit.
Måste träffas oftare tjejer, miss you!

Dax för hemfärd. Vandrade bort till bilen..och faaan helvetes jävla skit..tog 45 min att bara komma ut ur stan. Dom bygger fan om i hela den fula staden. Vilken skön känsla de va när jag satte framdäcken på motorvägen..åhh...äääntligen!
Så ja. Nu e man hemma. Sitter framför datan och har förbannat tråkigt. Inte en rolig själ på nätet att prata med. *Suck*
Nåväl. Får väl roa mig på annat sätt. Tv.n lockar inte för 5 öre...tittar inte på tv längre, konstigt nog. Så jaa..får väl sitta här och dega tills ngn rolig skriver.

Hörs sen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback