Älskling o jag!

56172650bca6ccbd4c17ebb92e91a195.png

Älskling o jag!


Kommentarer
Postat av: Annie

Fin bild på er, vilken busblick din son har!

Sålänge man itne gräver ner sig och tycker synd om sig själv kommer man alltid tillbaka ännu starkare än vad man var förut. Vad jag kan utläsa av de du skriver har du itne grävt ner dig och låtit honom förstör dig vilket är tur, för alldeles för många tjejer trycks ner och glömmer sitt egenvärde. :(



Jag tränar på mai inne vid stadion nu, gymmet e schysst för de e inte så mycket folk men e trött på de efter 4 år, plus att de e "för dyrt" för vad man får ut av det. Ska börja på 24seven så fort mitt kort går ut. Känns som de enda vettiga stället egentligen. Grymt billigt, kan träna överallt i Sverige och alla tider på dygnet, kan ju inte blir bättre!

De dära hemska sambokilona e inget kul, försöker hålla mig ifrån dem, men Eddie kan ju äta som en häst utan att lägga på sig så ibland åker man med i hans matvanor s



Hoppas ni haft en fin dag!



Kramkram

2009-12-07 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback