Yngre version av Jessica.

Haha. Yngre och yngre, Dvs snart 1 år sedan. Eller ja, snart och snart ;-) Nååjaa.
Innan jag träffade Dennis va jag jute vaaaaarje dag jag va barnledig typ. Helt galet. Men fullkomligt älskalde de livet. Sa varej dag att jag gärna ville bli kär och galen igen, men att jag hellre ser mig som singel och det liv jag levde då.
Den dagen jag träffa D, så fanns där INGA känslor om de livet kvar. Samma dag sa de "Poff" och jag ville spendera varenda minut med D. Nu efter 8 månader ( vilket vi har idag, hihi) känner jag att jag överhuvudtaget inte vill ha de livet tillbax. Vill leva såhär som vi gör. Älskar varann, bägge har bra inkomst, vi har en familj, ett varmt hem, en snygg bil, vi älskar varann, vi ska bilda familj när allt känns 100%, vi letar hus, vi vill gifta oss såsmåningom, jag är lycklig osv osv osv. Kan fortsätta i evigeheter.
Så varför skulle jag vilje byta detta livet mot sena utekvällar med strul och one night stand? Tss. Nej detta är mkt mkt bättre.

ÄVEN om jag fullkomligt älskade mitt förra liv, så kan ni förstå hur jag älskar detta?

:-)

Jaha. En lunch på jobb och man går in här och skriver precis vad huvudet för tillfälligt tänker.
Fick nyss ett smsm av D. Ska läsa vad där står: Älskar dig! Puss. Är det sämre än en fylla?
Älskar dig oxå D!

Nu ska jag in på dass...pinka...sen fortsätta jobba.

Ledig imorron jue. Ska bli så nice.


Kommentarer
Postat av: A

att man kan va så söt när man gör en ful min ;)

2009-08-28 @ 10:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback