Pillepill!

Ja, som ni ser så försöker/håller jag på att ändra utseendet på bloggen.
Har glömt mer än hälften om hur man gör, så tar lite tid.
Men som det ser ut nu, ska de "inte" se ut. Bilder ska bli större, texter ska va på sin plats, osv osv osv. Rätt kul ändå och pilla och fixa.

Inte för att jag har ngn tid denna veckan (möjligtvisds fre) Är inne på min 3.e långa dag. Imorgon oxå då, det blir en timme längre, blä. Sen är jag ledig fredag. Och då ska jag först till tandläkaren och sen träning. Därefter bara hem och njuta av ledigheten. "Bara vara". På kvällen blir det motorcykel körning till en fiskrestaurang med D. Spännande tycker vi både att lära sig äta fisk tillsammans genom att exprimentera en massa. Båda hatade fisk när vi träffades, idag äter vi till en viss del, och mer vill vi. "Fisk är äckligt, men ibland kan de va gott". Dennis söta motto! :-)

Längtar tills ikväll som vanligt att få hoppa ner i soffan med min älskling.

Ska fortsätta jobb nu.

Ha de braauu!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback