Lediga dag!

Gomorron.

Alltså, det är som dom säger. När man jobbar så mkt som jag gör, så är de riktigt, riktigt skönt att vara ledig. Man lixom njuter på ett annat sätt.

Igår jobbade jag 10-20.15. Då hade redan Liam varit hos Dennis ex antal timmar. Så som satt och mös framför tv.n när jag ringde för att kolla hur de gick. Liam berättade då att han hade ont i pannan, och att den va varm.
- "Mamma, jag har nog feber på min panna". Givetvis känner jag igen en sjuk Liams röst. Den låter hes och trött. Bad D känna på honom och hålla extra koll. 30 min senare ringer D. Då va Liam varm och hade precis kräkt ner sig själv, golv och soffa. Stackars pojke. Finns inget värre att jobba när ens son mår dåligt och gråter efter mamma.
Väl hemma så blev de mys. Han mådde mkt bättre efter kräkningen. Jag bäddade ner honom,läste en saga och kliade ryggen. Sen somnade han gott.
Då tog vi fram vår nya film, gjorde upp en riktigt god ostbricka och mös.
Män som hatar kvinnor. En riktigt bra film. Måste ses. Klockan hann bli 00.30 innan vi va i säng. Stackars D skulle upp kl 06.00.

Idag vaknade jag av att Liam kröp upp i vår säng och mös lite. Sen va det dax för tecknat, och då passade jag på att gå upp samtidigt. Har en del att göra idag.
Tänkte hitta på nåt med lillen under dagen om han mår bättre och är utan feber. Kanske aquakul? Vi får se vad som frestas. Sen kl 16 ska jag till den obehagliga tandläkaren. Ska dra ut tand nr 2. *Ryser* Den första har fan inte läkt än och så ska man ge sig på nästa. *Snyft* Nåja. Vill bara ha de gjort och bli av med skitet.
Har blivit extra duktig med tandhygien nu. Använder tandstickor mellan tänderna, köpt ny tandborste
Eltandborste. Inte billiga saker direkt. Fy fan, hade ju lätt fått ett par asgrymma byxor, haha.
 Nåja. En bra munhälsa varar längre.




Efter tandläkaren ska vi plocka majs i höllviken. Gör vi varje år, och det är så mysigt och förbannat gott.
Så lite syssel blir det allt idag.

Jahapp. Då är det officiellt höst imorron. Så jävla najz. Inte för att jag inte gillar sommaren som sagt. Men den har gjort sitt för detta år. Nu välkomnar vi hösten med myskläder och dylikt. Tänkte kolla efter en ny höstjacka idag faktiskt. Liam ska få ett nytt regnställ.

Måste fan lämna in vår kamera. Den har varit sönder sen Juli månad. Skiiitdrygt fan. Vill ta bilder!!!!
Får fixa de i veckan.

Nej, nu ska jag pilla lite med hushållet. Måste diskas och dammsugas.


Hörs sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback