Kärlek på hög nivå.

Just nu är det så otroligt bra mellan mig och Dennis. Kärleken strömmar och vi älskar varann verkligen.
I alla förhållande är det upponer, och det har vi haft såklart. Snart varit tillsamman i 8 månader. Shit...tiden går snabbt :-)
Jag vet att D älskar mig jättemkt, det känns på långa håll. Älskar ju såklart honom oxå. Jättemkt.

Vid detta tillfälle är det mkt snack om hus och var vi ska bo, och hur vi ska ha de o dylikt. Vi är på samma spår när dde gäller inredning och utseende. Skönt man gilar samma saker. Platsen är i stort sett redan bestämt. Löddeköpinge. Så jävla vackert ändå.
Finns småsaker som att jag tex älskar apelsin, men har problem att skala dom, och då ber jag såklart den som sitter närmst, haha. Kladd, kladd är inte Dennis favoritsyssla. Men såklart öppnar han den åt mig. Han hjälper miog fast han hatar de, haha Ja, som ni hör så tänker jag i stort sett högt just nu.
Är lycklig och glad.
Snart dax för hösten, vilket jag fullkomligt älskar.  Ny höstjacka, snygg halsduk, ett par övergrymma höst stövlar..gärna med klack. Guud vad mys.

Jag fyller 27 om 2 månader (haha) och då ska de bli myskalas med bara mig och Dennis. Helgen innan då alltså. Får se vad som händer, men lite planer har jag alltid.

Nepp. Nog om detta. Måste fortsätta här.
Efter jobb blir de först träning och sen festivalens sista dag.
Därefter ska de bli massa massa mys ikväll med min älskling.

Ha en bra dag, för det ska jag ha!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback