Höstkänslor.

Halloj.

Tänkte skriva lite innan jobb. Har min tuffa vecka på 64 timmar. Går relativt snabbt ändå, och trivs på jobb som sagt. Det som är tråkigt är att ja inte får träffa min kärlek så mkt. Men det blir alltid extra mys när man kommer hem runt 22 snåret. :-)

Igår började dagen med tandläkar besök. Drog ut Visdomstand. Aj så in i heeelllvv.... Knak, borr, knak, dra, rycka, skaka. Det va en jävla envis tand sa tand läkaren (kanske inte ordet jävla, det va mer från min sida)
Jaja till slut kom den ut.
Stor som fan, plus att rötterna va lixom bockade uppåt, varav att den satt så hårt fast. Så har ett stort jävla hål rakt upp i skallen nu känns de som. Får in hela fingertoppen en bra bit. Och ONT har jag. Vaknade flera ggr inatt och fick ta smärtstillande. Tack gode gud så hjälper sånt.

Ska dra ut nästa på måndag, den 3.e nästa vecka därpå, och den sista veckan därpå. Jodå. Alla 4 ska väck. Har feta problem med allihopa. Ska bli skönt att kunna borsta och komma åt alla tänder nu.
Passar såklart på att träffa en tandhygenist som ska ta bort eventuell tandsten och dona på hennes sätt. Sen blir det 2 tandläkarbesök om året. För Dennis skulle oxå, har jag bestämt. Hans eviga snusande kan inte va bra direkt.

När vi stänger resturangen kl 21.00 på kvällarna är det fetmörkt ute. Ehm. Fr 1 månad sen låg man på stranden vid den tiden och solen stog högt. Det är galet hur snabbt det går. Inte för att jag ogillar sommaren eller så, men jag fullkomligt älskar hösten och vintern. Hösten är speciell, lite som våren, för det är då man ska börja inskaffa nya kläder, vänja sig vid omväxlinge, börja frysa om kvällarna, köpa ett par fräcka gummistövlar och en överfin jacka. Letar för fullt på nätet. Ska beställa där, dom har alltid de snyggaste.

Nej ni. Nu började jag prata mig bort. Tiden går snabbt.
Ska köra till jobb nu.

Ha en bra dag.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback