Gonatt!

Nu ska Jessie nanna kudden.
Trött som faaan.

Upp kl 08.00 imorron för att börja jubba. Hela jävla helgfan. Förhoppningsvis blir de bio när jag slutar vid 19.00. Vi får la se.

Va föressten hos tandis idag. Har ont i hela flabben. Pga den medicin jag äter, så har jag hög muntorrhet, vilket innebär försämrad munhygien. Måste äta salvistimulerande tabletter, plus att jag fick utskrivet munskölj med hög fluorhalt. Nice.
Fick lära mig hur man bortar tänderna rätt (förvånansvärt hur många som egentligen borsta fel, utan att veta om de). Fick även lära mig hur jag använder tandtråd rätt. Dock saken va att jag har trångt mellan tänderna, så hon föreslog ett bättre alternativ åt mig. Björktandpetare. Ska köra igenom tandfickorna så jag känner spetsen på andra sidan. Ehm! *AJ*
Skulle tydligen kännas mindre efter några ggr. Så stod flitigt framför speglen och bortsade och rengjorde i ca 20 min. Känner mig fräsch i munnen.

Som ni säkert ser så är jag på bra väg till en ny design. Lite fix kvar bara. Orkade inte mer idag.

Nu ska vi krypa ner i en kall säng tillsammans och värma varann nära...finns de nåt bättre? :-)

Hörs imorron.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback