Det sjunger i mitt huvuuuud...

Va på riktigt Yoga häromdagen. Jag ska vara ärlig och säga att jag fullkomligt hatar det där tramset. Flåsa och stånka tills man börjar må illa i huét, stå i skumma positioner som bara är obehagliga och låtsas gilla de. Nej fy fan. Efter 10 min la jag mig på rygg och bara stirrade runt på alla vilsa själar. Dock låg jag länge, länge och tittade på en söt tjej. Hon kan ha varit runt min ålder (dvs 26). Vacker, söt, och med en jättestor vacker mage. Hon va höggravid. Som sagt, bara låg och stirrade på henne hela tiden. Hon måste trott jag va dum i huvet eller nåt. Men kunde inte låta bli och ska säga er att för första gången på eeeevigheter så kände jag "avundjsuka" När jag såg henne, så kände jag..meen guud. Jag vill oxå ha så fina ringar på fingret, jag vill oxå vara gravid igen, jag vill oxå vara älskad och saknad. Det kändes döskumt och jobbigt på samma gång. Vet inte om det är som jag är redo att träffa ngn eller vad det betydde. Men det va en stor längtan som slog mig. Är trött på att träffa halvdanna killar som jag ändå tröttnar på efter några dagar. Vill träffa nåt som känns "bra" från början. Nån med liverfarenhet, gärna äldre kille med fast jobb och stabilt liv. Där jag och Liam kan känna oss trygga.

Senaste killen jag träffade va nog den mest barnsliga killen jag mött. Han va som 17 år. Omogen, löjlig, jobbig, eneverande, arbetslös, ful liten lägenhet, barnslig klädstil (eller iaf en rosa keps han låg inne med..kom igen alltså)
Jag kunde inte låta bli att fullkomligt störa mig på honom. Till slut insåg jag att jag började bli elak mot honom, så då va det dax att bryta upp. Och det känns skönt, som ett mindre problem.
Det är ju så att jag är extremt trött på att träffa killar på krogen som oftast bara är ute efter en sak, eller som bara är fullkomligt fel. Jag har bara träffat 1 kille från krogen och vi blev fullkomligt förälskade och fick barn tillsammans. Men det som hände hans psyke, hade hänt även om jag träffat honom nån annanstans. Har ju inte med det och göra.
Iaf. Jag har varit utan kärlek i ca 4 år. Det är lång tid för mig som aldrig är singel mer än 6 mån typ. Iaf. Det jag vill komma till är att jag nu är medlem på Mötesplatsen (där ingen under 25 år får bli medlem) och även på Match.com. Tycker inte det är nåt desperat för 5 öre. Tvärtom. Vill gärna "lära känna" killen innan han bjuder hem en eller innan man byter nr. Där finns sjukt många reko killar på de sajterna. Så är här nån singel som längtar efter träffa kärleken, så bli medlem. Det kostar en del, men visst är det värt de? :-) Så jag sitter just nu och pratar med en trevlig dansk man. Haha..men det är ju bara kul ju ;-P

Idag är jag ledig från jobb. Skönt som faan. Vet dock inte vad vi ska göra. Tänkte åka ut en runda till ikea.
Vi får se vart man hamnar. :-)

Inatt födde min syrras söta skogskatt bäbisar. En sak som gör mig förbannad är att för ca 1 månad sen så hände de nåt med fisan (som hon heter). Camilla va sååååå ledsen, grät som fan och dom fick åka akut till veterinären. Det som hände katten va att hon ramlade ihop, inte kunde fästa blicken, och mådde skit. Klart man blir rädd som fan. Iaf. Dom åkte in akut och där sa dom att dom inte visste vad som va fel, men att dom ville behålla henne över natten för övervakning och allt det där. Det dom konstaterade va hjärnblödning och dom fick mediciner med sig som dom tryckte i katten. (Camilla hade ingen aning att fisan va på smällen) Då vill jag bara säga en sak. Hur tusan kan en vet missa en sån viktig del i utredningen som att hon va dräktig?? Katten hade nog havandeskapsförgiftning, och dom skyller på en jävla hjänrblödning för dom inte undersöken kattstackaren ordentligt. Fan vad lack jag e. Camilla och Eldar ska vända sig till djursjukhuset igen och berätta hur dom känner för de. Dom ska fan veta vad dom missat. Flera katter hade kunnat mista livet för dom "tror" att det är nåt annat. Fy fan, mna blir ju mörkrädd.

Nej, nu är jag upprörd. Ska bada med liam nu, sen iväg.

Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: therese

hej! Nu får du allt skärpa dig Jessica, med ditt bloggande :) Vi vill ju läsa vad som händer dig! ;) Kram

2008-09-24 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback