Kantareller & Majs tid.





Ja fy faan vad gott det är med smörsteka kantareller, helt otroligt. Köpte ca 1 handfull idag (50 spänn)..dyrt men gott.
Liam fullkomligt äälskade de, så blidde inte så mkt idag, men imorron ska jag bjuda pappa och liam på mat, men massa massa kantisar. Får kosta va det vill :-)

Jag hämtade liam på dagis idag. Åkte direkt och plockade majs, så även det har ätits ikväll. Så sjukt gott asså.

Imorron jobbar jag bara till kl 15.00, så därefter ska jag hämta lilla Moa. Ska passa henne till imorron kväll. *myspys* Vet dock inte vad vi ska göra, men antar att plocka ännu mer majs i höllviken är på schemat. Mamma, Ulf och Pappa ville ta del av vårt plock, så får bli en hel del. Kul e det iaf. Mest för liams skull.

Liam utvecklas snabbt på alla sätt och vis nu. Mest skrattretande sätt. Som att räcka finger när han ska skämta, blicka med ena ögat mot en, roliga uttryck, som när vi satte oss i bilen så tog han tag i en delfin (som bor där) o kramar den hårt och säjjer "Åh gud. Tack och lov att du är oskadd"..Hahahaha..fy faan vad jag garavde. Oskadd? Vem har lärt han det ordet...inte jag iaf. Haha. Älskar min lille kille!!

Nepp. Nu sover alla här i huset utom jag. Ska se klart på filmen 27 dresses.

Hörs sen.

Puss

Kommentarer
Postat av: josse

hahahahahhahaha.."oskadd" vilken mening han langade fram där och med ett sånt ord!..fan vad jag skrattade här på jobb..han e ju för söt:)

2008-09-03 @ 17:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback