Jobb & Lasse.

Hallå ja (med grov skånska).

Återigen är mitt nästa projekt att inskaffa en fukking kamera. En bra sådan så jag kan börja videoblogga igen. Denna gången ska kameran klara av att filma i mörker. Det kunde verkligen inte den förra. Och dessutom ta bra bilder.
Idag har vi varit lediga. Skönt. Varit på möte hos kommunen och lite sånt där skrafs. Jag vill ha Liam på min adress nu, så nu måste Vellinge kommun godkänna att betala Kävlinge kommun för att han ska få gå på dagis där. Så det är ett jävla meck, men vill ha min son skriven hos mig nu, så e de bara. Det har varit en stor process mellan mig och alex, men liam har haft adressen hos honom sen han föddes, och nu vill jag oxå ha en del av hans liv, inte bara 14 dagar i månaden, utan allt annat runt honom. Jag är trots allt hans mamma.

Idag har vi bara rännt runt litta. Fikat, käkat lunch hos syster, och lite annat trulleluttan.
En sak jag gjort idag är att fixat årskort på S.A.T.S. Så jävla najs. Mitt kort på Formtoppen i Höllviken tog slut den 4.e sep, så nu provar jag ett 4.e ställe att träna på. Haft medlemskap på Forum, Formtoppen, Träningsverket och nu Sats. Alltid kul att prova nya ställen. Sats sägs vara ett sjukt bra ställe om inget annat. Och det som är så skönt är att dom har ju barnpassning och det är riktigt najz. Rummet va stort med massa saker till barnen och liam föll direkt, så han fick vara där inne medans jag pratade med tjejen. Skönt att veta han gillade de.
Så imorron efter jobb blir det träning på hög nivå. Spinning + styrke för måste ju bland annat tjecka vad det är för "folk" där..Höm ;-)






Imorron är jobbet rätt segt. Börjar jobba kl 07.30 - 11.30 - 24.00-04.00. Rätt dyrgt. Men samtidigt är det kul och jobba natt i Lund. Kommer alltid in en massa fulla söta killar som vill snacka extra länge, och det är alltid kul :-P Sååå jaa..Ska hinna med träning och sova innan jobb på kvällen igen.

På lördag är det Dags för Lasse att spela nere i skåne igen. Denna gången i kristianstad, så dit ska självklart lilla jag. Ska bli riktigt kuuul! :-)

Nu väntar syrran. Ska spela alfapet online med henne. Vinner alltid..så hon är inget motstånd, haha. Du e kass Milla. Och nu ska du återigen få så mkt "Whooooppppaaasss" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback