Fruktansvärt ont.

Min mage pajjade igår igen etter mkt lång tid utan de. Det gör så ont att man knappt kan vika sig på mitten, tårarna sprutar och jag skriker av smärta. Haft detta i många år, men som tur är händer de inte så ofta längre. Men självklart igår, när det inte fick hända.
Toa, spydde, sov, toa nr 2, sov, toa spydde sov, toa nr 2 sov. Höllt på såhär till kl 9 imorse, och precis när jag somnade
gott, så vaknade lillen. Så påsarna under ögonen är inte dåliga.
Tacka lov för min nya foundation. Den gör sitt jobb om inget annat.



Nu har jag klätt upp lillen så fint. Har mig själv kvar. Ska på kalas, lillsyrran blir 15 år. Får se hur det ska gå med min mage. Måste lixom ha tillgång till toa närsom. Lagom bra med 20 pers i huset. Aja..I värsta fall får jag springa upp till mig själv.

Nä ni..nu måste jag göra vid mig.


Ha en bra dag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback