Danne och Yoga!

Igår hade jag blasting time. Va på Dannero och såg Danne stråhed med Jensen. Han chockade mig flera gånger..han kan dansa kasedans. Fan vad kul de va. Vi dansade bugg, linedance osv osv. Victor blev glad och chockad att se mig där. Vi bestämde återigen att nu "måste" träffas snart. Tycker jag med, han e så äckligt söt.
Jag hade på mig min dösöta blåa nyårsblåsa. Kanske iiinte så bra att dansa bugg i den ska jag säga er. Blottade brösten ett ex antal ggr, folk bara skrattade, men fyfan vad jobbigt de va. Då vet jag tills nästa gång, ingen blåsa vid dans.

Ska strax åka o träna. Blir dansaerobic på sats, sen ska jag prova thai chi yoga med syrran och eldar på Natilus. Dom vill så gärna ha med mig, så vafan...kul och prova.

Ska kanske inom S en stund ikväll. Vi får se vad klockan hinner med. Ska ju få hem mitt troll ikväll. Har honom 3 veckor i rad. Eller ja. Hade honom nu senast på min vecka, fortsatte ha honm på liam vecka fram till i fredags, och nu söndag är det min vecka igen. Älskar att ha honom hos mig så mkt. Känns underbart!!
Älskar min lille pojke, men det vet ni ju redan.

Nepp. Nu ska jag rensa kattlådan, sen ska jag träna.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så synd att det inte finns bilder när de mest behövs!! :-D

2008-09-16 @ 16:53:14
Postat av: Jessica

Jaa..hatar dee!!

Men jag ska fan skaffa en kamera snart! Det ska jag!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback