Bråkar om en resa.

Den började på fjuttiga 6 kr....IGÅR. Och nu ligger den på 410 kr, och det är jag som leder. Den går ut om 2 timmar, så har en liten känsla att nån sate väntar i sista sekunden på att bjuda över. Så gissa vad jag kommer sitta klistrad framför datan de sista 10 minuterna. Resa är MIN. Och den går kl 07.14 imorron bitti. Skönt att åka tåg så tidigt tycker jag.
Hemresan ser ut att bli swebuss. Vilket jag oxå fullkomligt älskar (att åka buss långt). Den tar ca 5.30 timme. Så jaa...är hemma vid 19 då, och då ska jag hämta hem lillkillen igen. Som då är väääldigt förskyld. Älsklingen. han e så hes, så hes. Och hostar, snorar och är hängig. Längtar till han kommer hem igen (L)

Nä, nu ska jag tvätta inför imorron och hoppa i ett varmt härligt bad och använda mina nya ansiktsprodukter från Clarins.
Hörs sen :)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback