YO YO YO!

Waddup! (som Björn brukar säjja)

Idag e det ons...redan. Och jag e nyduschad och ska strax klä på mig. Liam och jag ska ner och luncha på Mimmas tänkte vi. Sen ska jag göra lite ärenden.
Därefter kommer äntligen min älskade syster dotter Moa. Ska passa henne inatt..så jävla mysigt. Dessvärre börjar jag jobba på kl 11 på tors. Men då tar mamma över om allt e okej. Har nämligen hänt en sak. Igår morse hämtade ambulansen Ulf. Han kunde inte röra sig. Hade så furktansvärt ont att han grät. Dom vet fortfarande inte vad det är och morfinen hjälper honom inte. Han har ingen känsel i sitt friska ben, så nu får han stanna på sjukhuset. Kul..NÄ inte för 5 jävla öre. Han börjar nog bli rätt van att sova på sjukan. Mamma är lite nere, såklart så ikväll ska vi överasska mamma med nybakad tårta, och en bra film. Mysigt värre.

Imorgon är det äntligen Skånemässan. Jobbar bara till kl 14, så därefter ska vi dit. Övermysigt. :-)

Nej, måste hinna göra lite saker nu. Ska köpa lite godis till ulf och hälsa på honom på sjukan.

Ha en bra dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback