SR flashback and nice visit from Skottland.

Den 22.a kommer Lee ner. Soom jag längtat ihjäl mig efter honom sedan i början av Juni, då vi träffdes på Sweden Rock. Men det är ju så att ju längre tiden går, desto mer glömmer man gamla känslor. Och nu kan jag nästan tycka det ska bli jobbigt. Men ääändå inte. Jag tänker tillbax så mkt jag längtat och då kommer känslor jag glömt tillbax. Ni hajjar säkert. Men iaf. Han kommer ons den 22.a och stannar till den 30/31.a? Nångång då. Han får ju såklart sova på en tältsäng brevid. Är inte riktigt på den nivån att jag vill ha honom hud mot hud i min säng. Ska iaf bli riktigt jävla kul att träffas igen..på vänskapsnivå.

På fredagen den 24.e ska vi på Halloween fest hos syrran som fyller 23 den 20.e okt, ska bli riktigt jävla kul. Och sen på lördagen ska vi fira min 26 års dag, då jag fyller år den 27.e okt, på Tivoli i hbg. Ska oxå bli en sjujävla natt :)
På Söndagen kommer min lillprins hem igen. Och då är ju Lee kvar till på onsdagen, men det kan nog bli kul iaf. Liam får höra nån som pratar konstigt, haha.
Iaf. På Halloween ska jag nog vara kisse tänkte jag. Mest för att jag är lite fattigare denna månad och redan har alla kattsaker hemma jag behöver och kan sminkning och sånt :)


Är jag inte fin? Haha. Njaa..antingen så blir det de med helsvart tight trikå typ med koppel, svans, öron och grejjer, eller så hittar man nåt snyggt på eliteladies eller nåt liknande. Älskade ju min piratdräkt från förra året, men det gick ju sönder under fyllan. Härligt.


Det är sååå svårt att bestämma sig! Finns så mkt fint!

Vi får se helt enkelt.

Fick lite nya bilder idag som från Sweden Rock. Så jävla kul och se asså. Man får sånna kickar och mår så bra igen.
Ja fy fan vad kul vi hade!

Haha..älskar min t-shirt! Den gick ju "hem" på stället!



Josse småfull och alltid lika vacker.



Killarna är typ aspackade och hedrade skottlands flagga med toapapper ;-)



Haha. Rosa äger!



Guuud vilka minnen. Vilket väder, vilket liv, vilken känsla. Här lever man!



Lite spex oxå på fyllan såklart!



Här är en del av ett gäng som festade tillsammans näst sista kvällen. Jisses vad kul vi hade! Dålig bild dock.



Får ont i magen som jag längtar tillbax. Bilder säger mer än 1000 ord.



Ja fy fan vad jag längtar till nästa år. Jevlar! Skulle jag till min förvåning ha pojkvän då, så får väl han följa med. Antar att min nästa gillar rock..vet inte har en känsla. :-)

Nepp. Nu ska jag fortsätta kolla på serier. Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweden Rock/Lasse Stefans!!!!!?????????????????

2008-10-13 @ 22:33:14
Postat av: Jessica

Japp. Bred musiksmak kallas de.

Underbart med musik! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback