Kvällen..

Ahh vad mysigt och trevligt vi har de. Verkligen över förväntan. Nyss hemkommen från Bio. Step brothers. En sisådär bra film. Lite överflippad och så, men vi hade en trevlig kväll. Sitter just nu i soffan och tittar på kvälls tv. Sen ska vi sova. Gick och la oss typ 5 imorse och jag upp o jobba vid 9. Så trött e jag nu. O imorron ska jag oxå jobba, och sen på kvällen är det en stor halloween/maskerad fest hos syrran. Massa folk, go dricka och sen utgång. Ska vara en kisse. Sexig sådan såklart. Ibland är det kul att spela på sin "sexiga" sida. Lee ska vara en "sexig" cowboy. Han e rätt het i sin hatt och sina boots med sitt långa hår och ljuvliga ögon.
Josse & markus ska hem här imorron vid 16 tiden och vi ska göra oss fina tillsammans och dricka en massa. Sen har jag tagit för givet att pappa ska köra oss till stan (hehe..älskar dig papps)..annars får de bli taxi/buss. Men ack så kul vi ska ha. Blir antingen Etage, Hipp eller Slagt (vilket är BLÄ) Men huvudsaken att vi alla är tillsammans, är fulla ocxh glada, så blir allt skoj.

Berättar mer imorron om allt. Nu ska jag krypa till kojs :)

Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback