Idol tycke!

Jag bara älskar idol. Speciellt när man har sina favoriter som gör att det vänder sig i magen av skön känsla.
Framförallt fukklomligt älskar jag Johan Palm. Det är en kille med självkänsla, musikalisk, och är sig själv. Och hans röst är otrolig tycker jag. Men självklart har många olika åsikter.

Ikväll va hans sjukt bra om inget annat, vilket juryn höll med...MEEN. Kevin Borg gjorde ett sjukt jävla bra framträdande idag och jag blev nästan tårögd. Han är fruktansvärt underbart grym. Och han sätt och vara och personlighet är guld värd.
Idag förstod jag verkligen inte vad juryn snackade om. Han gjorde heelt rätt på scen och inget snack om saken.

Robin E däremot tycker jag inte är nåt roligt. Han e en tråkig människa. För att inte prata om Yazmina. Hon är ju så jääävla tråkig OCH dålig. Hennes röst är väl inget speciellt? Fattar noll hur hon kom med. Robin B är mittemellan. Ibland bra, ibland mindre bra. Men fruktansvärt söt kille :) Anna är Anna. Hennes röst är som sagt väldigt orginell, och ikväll va hon bara helgrym. Sepideh är..ja..jag vet inte. Har svårt för henne. Hon har en bra röst och så..men om hon åker ut så hade det inte rört mig i ryggen. Alice. En söt liten tjej med kanonröst. Hon förtjänar va kvar och visa mer. Lars. Här har vi en kille med en sjukt spännande röst. Även han kan va sjukt dålig som förra gången eller sjukt bra som idag. Men han berör mig inte heller..vet inte varför. Loulou. Hennes röst och hennes personlighet är mkt speciella. Hon ska lätt va kvar!

Nu ska jag titta på repris på vem som åker ikväll.

Puss :)

Kommentarer
Postat av: Frida

hehe johan är en liten söt prick det :)

Postat av: Therese Palm

Jessica, du kan inte tycka om JOHAN PALM, han är kass!! Jag kan hålla med dig om dina andra åsiketer om Idol deltagarna men absolut inte Johan... musikalisk, Var då??? :) :)

Ja ja, smaken är som baken... Delad. Kram på dig iallafall. Jag tycker om dig och din blogg ändå:)

2008-10-22 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback