Tisdag.

Godmorron.

Sitter här hos pappa igen. Hade en ordentlig sovmorgon (välförtjänad). Ska iväg och träna snart. Ska bli skönt.

Sitter här och på nåt sätt tycker synd om mig själv. Vilket jag inte vet varför. (Om ni hittar massor med stavfel, så är det för att jag inte är van vid att skriva på pappas små tagentknappar)
Nåja. Vet inte vilket del av livet jag nu tycker synd om mig över. Faktiskt. Men nåt lurar bakom. Nåja. Kommer väl på det såsmåningom.

Just nu är jag uppe i värsta planeringarna. Inför nyår. Åre. Försöker få med mig så många som möjligt. Så är ngn intresserad av att dra till åre över nyår, så hojta till. Vi är ett litet gäng redan, men OM det förmodan inte skulle kunna funka över nyår, så är många fler på efter nyår. Som sagt. Ngn av mina läsare som vill ha extra kul över nyår, alla är välkommna.

Känner på mig att denna veckan kommer bli speciell. Vet inte riktigt varför. Men har en del planer som kan förändra en del i mitt liv. Helgen bjuder nog på en del kuligheter.

Nej. Nu måste jag packa. Ska först ner till Moa o pussa henne.

Hörs sen.

Puss

Kommentarer
Postat av: sofia

shit ! vilken fin blogg!

Postat av: sofia

hehe ja det ska jag :) har aldrig varit där förut! har alltid varit en dröm för mig att åka dit så ska bli riktigt kul! :D

2008-11-04 @ 17:59:11
URL: http://atmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback