The Emma!

Är sååååå stoolt!!

Emma, du är så bäst!! Är en stolt och tårögd (igår iaf) Jessica! Detta är bara början, det vet du! Älskar dig!

För er som missade, här har ni en ny chans:




Åååhhh som mkt bäst! ;-)

Ikväll blir det jobb..*suck*, imorgon oxå och tors oxå..blää.
Well well.

På torsdag ska jag...faktiskt...Tattuera mig!!!!!!!!! Som jag längtat efter göra denna tattoo, och på tors e de dax. Wiie! Ni får se bild när det e klart.
Sen på fredag ska jag och Emma ut. Vet ej vart, men det tar vi som det kommer. Vill bara dansa av mig. 

Denna helgen känner jag på mig att det kommer bli en bra helg, och det kommer de. 
Speciellt imorgon kväll och tors kväll ;-) Inga kommentarer!

Hörs!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Postat av: Rebecca

jag såg honom på slagthuset i malmö. åh, det var jätteroligt!

blev lite kär i honom på nytt.. hehehe! :D

2008-11-19 @ 15:11:08
URL: http://reppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback