Dataj*vel.

Japp. Sitter hos pappa nu och bloggar tills jag kan använda min egen data igen.
Massa har hänt. Lee har åkt hem, tråkigt, men ändå skönt på nåt sätt. Är inte alls van vad att ha ngn boende hos mig så länge. Tycker om att vara själv. Att kunna välja tv program, att kunna sitta framför datan och se på desperate housewives utan dåligt samvete, att kunna rapa rakt ut, haha, ja men ni förstår. Det är såntman får succesivt lära sig igen. Inte en hel vecka i rad. Men vi hade kul och mysigt och så, men som sagt 1 vecka är för mkt. Nästa plan är att jag ska åka till Skottland, vilket jag självklart vill. han vet att jag inte vill ha pojkvän, men åker upp för att festa, se skottland och umgås helt enkelt. Tänker dock bara vara där lite mer än en helg. Typ kommer på tors och åker på söndag. Vi får se när det blir.
Lee är en underbar kille iaf, men bara som vän!


Fredagn bjöd på maskerar fest hos lillasyster som fyllde år. Det va väldigt trevligt. dessvärre hittade jag inte en enda bild på Lee, haha. Illa. Men snodde denna bilden från Emma. Tack gumman ;-) Ja..man ser ju inte hela outfiten, men full och jag va jag.


Lördagen bjöd på Fest på The tivoli. Väldigt trevligt. Men på nått sätt kan jag inte slappna av när jag har ngn med mig. Lixom, kan inte va mig själv..utan måste hela tiden se till att den andra peronen har de trevligt. Jag må vara självisk, men är det så konstigt? Aja. Det va en lång vecka iaf. Både på gott och ont.
Skönt att va själv igen!

Nu ska jag strax iväg och jobba..blä.
Sen i veckan händer en del trevliga saker. Ska på bio på tors. Smygpremiär för Saw 5. Så jävla nice. Älskar dom filmerna..

Nej, nu ska jag umgås med trollet dom sista timmarna tillsammans denna veckan. Älskar honom över allt!

Puss

Kommentarer
Postat av: jane

Anna ser verkligen Evil ut =)

Postat av: Jessica

Haha..ja. Såg de nu. Vilken blick du ger mig anna. asg Love you baby.

Hej Jane föressten. det va inte igår. Allt bra med dig?

2008-11-04 @ 15:12:22
URL: http://wiren.blogg.se/
Postat av: jane

hej hej hehe. jadå allt fint här! kikar in på din blogg då & då. Att läsa bloggar är min morgontidning till kaffet hehe=)

2008-11-09 @ 08:17:23
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback