Data sönder.

Hej hallå.

Sitter hos pappsen. Återigen ingen data himma..grymt skit.

Liam min älskade lilla son blidde hela 4 år i Torsdags. Hittade på en del. Hämtade honom på dagis kl 15, sen åkte vi och handlade tillsammans, klippte oss tillsammans och sen träffades alex en stund så han fick säga grattis till trollet.
Sen va de hem och städa och dona. Fredagen bestod av städa, städa och städa inför kalaset på lördagen. Kom en del folk och trevligt. Hade fixat en massa massa kalas saker till liam och gjort de extra fint. Jag tycker egentligen inte om att ha kalas. Att gå på ett är kul, men att ha ett är tråkigt. Faktiskt. Men liam ska få allt här i världen, tråkigt eller inte.
han hade iaf jättekul och det va de som va huvudsaken.
Idag är han på kalas hos alex oxh jag väntar på att han ska komma hem igen. Ska ha honom över natten oxå för att han ska på 4 års kontroll imorron. Spännade :-)
Ska strax upp och laga ungsbakad palsternacka, morot, lök och sötpotatis. *mmm* Så jäkla gott :-P

Föressten. Imorgon måste ni alla kolla på den underbara fotbollsgalan. Speciellt extra noga när per gessle ska sjunga. Ni behöver ju då inte kolla på honom, utan i bakgrunden..dvs bakgrundsångarna. Jo, för att min kära Emma ska sjunga där. Så jävla glad för din skull gumman, du kommer rocka fett! Synd bara att det inte är dig det är fokus på...men det kommer, det ska du se. Lita på att hela mitt umgänga ska titta!
Lycka till. Love you! Puss

Nej, nu ska jag upp.

Hörs sen.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma e släkt med Per Gessle va?

2008-11-17 @ 20:57:44
Postat av: Rebecca

jag tänkte fråga om inte det var emma som var i bakgrunden och sjöng.. grymt roligt för henne! :D:D:D

Postat av: Anonym

synd att det inte var live...

2008-11-18 @ 13:42:08
Postat av: Jessica

Ja..det är tråkigt, men per och hans playback ;)

Ja, Emma rockade fett och är en av de vackraste kvinnor på denna jord, och hon är som gjorde för detta!

:)

2008-11-18 @ 14:27:47
URL: http://wiren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nja, släkt och släkt. Hennes Moster är gift med honom. Men det är ingen som helst fördel för Emma och hennes musikarriär. Detta har hon verkligen fått kämpa för, och hon är stark och kommer gå hur långt som helst, på egen väg. :)

2008-11-18 @ 14:30:51
URL: http://wiren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men då e de ju släkt säg inte nja!

2008-11-19 @ 01:02:22
Postat av: Anonym

Klart att det har vatt en fördel för henne att hon är släkt med honom annars hade hon knappast sjungit bakom men det betyder inte att hon inte förtjänar det. Det e jätteroligt om detta är en chans för henne.

2008-11-19 @ 01:03:47
Postat av: Jessica

Släkt är blodsband. Ingift släkt..okej? Så ett "nja" är det bästa svaret jag kunde ge.



Nu pratade jag inte endast om just detta uppträdande, utan om hela hennes musik karriär, den har hon själv byggt upp utan ngn som helst hjälp under alla åren och pga att hon kommit så långt, så fick hon chansen på nåt så här stort.

Emma är helt enkelt en stor talang.

2008-11-19 @ 14:23:43
URL: http://wiren.blogg.se/
Postat av: C

Låter spännande! (kallar inte heller in-gift släkt för min släkt! Så..käft!



kan du inte berätta mer vad hon gjort? vad hon ska göra?

2008-11-19 @ 15:33:12
Postat av: M

Käften själv "C"

2008-11-20 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback