You are my suunshine..

Jahapp.

Det va denna underbara helg med sommar. Nu ska det bli kyligt igen har dom sagt, nederbörd och grejjer. *Sucka*
Men förhooooooppningsvis är det tillbax igen snart. Så det är kanonväder när vi ska iväg den 5.e juni ;-)
Meen asså. Från upp till 30 grader till14 grader i solen. Trevligt. Bläää.

Varit hos syrran hela dan idag och solat på hennes balkong med våra små liv. Bakade Scones och åt äpplepaj. *Mumma* Fick lite färg, men framåt eftermiddagen, som alla skåningar vet, så ville soeln inte längre isa sina fina strålar. Ist kom det storm och moln. Blä. Men men, sånt e livet.



Imorgon är det en vääldigt kort jobbdag. Så efter jobb ska jag slita med min dyrbara son till folketspark och låta honom åka lite karuseller och äta varsin glass. Det förtjänar han, min prins.




Mysigt värre.

Asså. Är det tillåtet för pojkar att vara heta??
Kolla in denna grabben, man hör att han fan är i målbrottet, men guuud så grym han är!

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.421619



Men heeerreeeuguud. Kolla in vad denna killen gör med sin kropp. Asgrymt!





Asså, jag ger mig nu, det blir bara bättre och bättre.
För er som gillar breakdance lika mkt som mig, tjecka in detta. Det är sjuuuukt. Fan vad ont han måste ha i sin kropp efter detta. Liknar som han e gjord av gummi för tusan.




Kan inte få nog av alla dessa underbara dansvideo som dom har på youtube.

Naj. Nu ska Jess sova. Tidig morgon imorron.


Natti Sverige. Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

mmm, lite tråkigt att det blivit kallare men värmen kommer komma åter! =) längtar tills dess haha.

god natt. hoppas du får en mysig tisdag. kram emma

Postat av: Anonym

hej hej. hur gör du för att lägga upp youtube videos?? jag hittar inte nånstans där man kan göra det. hjälp!

2008-05-13 @ 12:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback