Vilken underbar dag..

Körde och hämtade lillkillen på dagis. Han blev såå glad att se mig att han inte släppte taget om mig. Det är verkligen såå underbart :-)
Körde och mötte Jenny och Moa på Bo01. Vi åt på dockan. Nåt mysigt café där. Laim va helt till sig. Där fanns ju massor av vatten, båtar, glass osv. Han tyckte det va såå mysigt.
Ofta får folk höra detta när dom ska titta på lilla Moa. "Det är min kusin", det är min kusin, det är min kusin.
Han är så stolt över Moa, och över att vara hennes kusin. Han e beskyddande, det märker man. Så jäkla kul :-)
Iaf. Vi satt där och glassade i solen ett bar tag, och det märls på mina ömma axlar, men fan vad skönt det kännas att äntligen få "bränna" sig igen, hehe. Nu e sommaren här...med STORA steg.
hugitself.gif

Efter fikan så körde jag och lämnade lillkillen till Farmor. Det är ju Alex vecka, och hans farfar är nere, så dom ska umgås lite. *Saknar han redan*

Iaf. Efter de så drog jag till ett ställe som heter 
www.dermacrema.se som ligger vid Davidshall. En jättemysig lite butik ed trevlig personal. Där kirrade jag en Airbrush. Så jävla bra. Stod i en hydda lixom där hon för hand duschade hela min kropp och nu har jag en jämn och fint bränna, hehe. Min mamma bara, men OJ vad brun du e Jessica. Jag bara..Japp..hehe. Men talade om att den faktiskt va fejkad ;-) Helnöjd e jag.
Kirrade även en ny makeup. En typ "Bronzer/solpuder" av nåt slag. Så jävla snygg är den, och passa perfekt som rouge, eller i hela huvudet. Inte glittrig alls, utan bara lite skimmer. Den är av märket i.d. Rätt dyrt, men är av bra kvalitet. Mineral smink säjjer dom.i.d. makeup

Spännande att använde de ikväll ;-)

Har även bokat tid till Exuviance AHA-PHA på måndag :-D...pluuuuus att jag köpte ett startkitt med rengöringsprodukter av märket http://www.exuviance.eu/sv/
Naaajz.

Nu ska jag strax göra vid mig. Ska hem till Jensen och titta på Hockey med ett gäng killvänner. Sen ska jag till Harrys med Madde och några andra och dricka lite gott.

Kan bara inte sluta längta till Sweden Rock Festivaaaal! :-D

 

Hihi.. Ha en trevlig kväll kära läsare.

Pussssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan du inte lägga in en bild på fejkbrännan? Jag är sugen på att testa, men vet inte hur det ser ut i verkligheten? Kram!

2008-05-07 @ 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback