Vilken sjuuuk natt :-D

Asså. Vet knappt var jag ska börja.
Idag har det hänt stora saker...typ.
Hade en trevlig "början" av kvällen hemma hos Jensen och Kim. Kollad epå den kassa Hockeyn och snackade litta skit. Sedan drog vi till Lilla Torg och drack lite och hade väldigt trevligt.
När Madde dök upp, så skulle vi till Harrys, men det visade sig dom hade stängt ikväll. Så vi drog till Crown ist.
Kom in, lagom mkt folk..träffa lite man känner och så. Vi började dansa i vanlig ordning. Och det höllt på länge länge..hela kvällen vill säjja. Dansade med en hel del nytt folk oxå, eller hur Madde ;-)
Men det sjuka började först när vi va på väg hem. Skulle precis gå till garderoben, så kom en av bartenderna fram till mig. Det va hög musik, så jag hörde knappt va han sa. Men ngt i stil med att jag va ubjuden med min vän att sätta mig uppe i hörnsoffan. Tittade dit och där sitter en hel del (fint) folk med helrör, champange, drinkar och gyd vet vad. Vi blir placerade där. Kändes ju dörumt. Vem va det som bjöd dit oss egentligen?
Tills lut kom det fram en kille till oss och presenterade sig som Dennis. Han va väldigt insiktad på mig, det märkte jag direkt. Nästan de första han gör är att skryta/berätta om sin förmögenhet, sina villor, pengar, klubbar, livakter, pengar, pool, hus, pengar...osv osv. Jag kände bara SNAAARK. Verkligen. Annars skulle de väl locka lite, för de kliade i fingrarna. Men fixar inte skryt. Iaf. Han verkade sjukt trevlig och fick mig att skratta som fan, så jag va honom en chans till. Skrytet lungade ner sig en aning. Vi snackade alla 3 skitlänge och han bjöd oss på goda drinkar. Vi bara..."ehm...vi dricker inte ikväll, bägge kör" Fan vad dumt de kändes. Men tydligen va det inga problem alls, utan dom gjorde en likadan dryck, fast utan sprit. Haha. Kände mig såå bortskämd. Men han insisterade *s*
Blev en massa anat prat och det visade sig att han ägde både Crown, Hipp, Etage och Sankt Markus Vinkällare. Jahapp tänkte jag. Nu då? (kände mig såå avis faktiskt)
Jodå...han tog upp varsin lapp till mig och Madde. Nu är vi VIP på alla ställena. Okeeej. Ehm NAJZ!!!
Kändes fortfarande sööödumt att sitta där. För tydligen visste alla vem denna killen va. Så sjukt många som fjeskade för honom. Kände blickarna. Men jag satt inte där för hans pengar, jag satt där för jag blev ditbjuden, och hade ingen aning vem killen va förrän senare. Efter en massa annat snack, så kom han på den braiga idén att på fredag är jag och madde bjudna på först middag på Sankt Markus och sen har han bokat VIP bord på Hipp, där vi ska få dricka gratis heeela natten. Asså. Hur sjukt är inte de då? Sjäälvklart tackade vi ja. Kul att göra nåt annorlunda nångång. Att bli bjuden på Malmös finaste resturang av en mång miljonär. Kuul.
Haha...efter det va kirrat, så blev vi bjudna på malmös "finaste" nattöppet snabbmat...Stippes, hahaHan bjöd ;-) Vi blev såklart körda av hans chaufför..i hans OTROLIGT FETA bil. Lyssna och häpa. Killen äger en 2 miljoners bil.
Rättare sagt en Mercedez S65 AMG.

Denna bilen har mer hästkrafter än alla ferrari (utom en). Shiiit vad den går.
Kändes ju skitnajz att åka den. Och efter maten fick vi ride till våra bilar. Han fick mitt nr efter han velat ha de. Vi sa hejdå och jag och madde gick häpnade till våra bilar. Vi bara tittade på varann och skrattade. Och fattade inte hur sjuk kvällen egentligen varit.
Under tiden vi satt på Stippes, så sa Dennis såhär. Jag trodde inte jag skulle kunna bli kär igen, förrän jag träffade dig Jessica. Det kändes sjukt att höra de. På nåt sätt.
Han hörde av sig bara 5 min efter vi sagt hejdå, och han längtar redan efter mig tydligen. Hmm. Aja..vi ses igen på fre, så ska bli spännande och se hur det känns då.
Jag fick föressten ta med mig hur många vänner jag ville på fre, så jag sa att det va 2 till. Tänker såklart ta med mig Emma och Camilla. :-)
Haha..Jaa..asså. Jaa.. trött som fan e jag nu. Solen lyser, katterna leker och jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Puuust!
Dax och rulla ner, stänga ute katterna och sova till typ kl 11. Sen ska jag köra till Parken och sova/sola där. OM jag pallar vakna. Haha.

Neeej. Nu ska jag fan sova. Snacka om att jag e trött, Men vilken kväll jag haft! :-D



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha helt sjukt gumman :) men e det nån som e förtjänt av att bli ompysslad på det här viset så e det du... kuligt

2008-05-08 @ 10:52:06
Postat av: Lisa

Hmm.. tror att Sankt Markus Vinkällare ägs av Dan Walterström (är rätt säker eftersom han äger hela fastigheten..) och att Hipp ägs av Jonnie Fedel...stod på HIPPS hemsida att det var bla han man skulle kontakta (ingen Dennis stod med iaf) om man hade frågor om att boka hipp i privat syfte och så.. och Fedel ägde ju Hipp för två år sen i alla fall. Inte för att vara elak, men kolla upp det.. konstigt eftersom du blir bjuden på VIP och middag och allting? Men han kan ju vara rik för det. Sankt Markus vinkällare är jag väldigt skeptisk till att han äger i alla fall då Dan nyligen köpte upp Nunnornas fastighet för att expandera (Han äger ju Elysée, Gränden och Sankt Markus nämligen).. Nåja, hade kollat upp det om jag var du! :)

2008-05-08 @ 11:37:25
Postat av: Lisa

Hmm det kan nog förresten stämma att Hipp har bytt ägare :)

2008-05-08 @ 11:48:43
Postat av: Jessica

Okej. Ja..jag vet inte. Men han sa igår att han ägde den. Och vinkällarens resturangchef (Thomas) va med oss igår. Och han löd dennis minsta vink om att bjuda oss på mat och boka bord. Och har han nr, så han ska ta emot oss på ett "fint" sätt imorgon kväll :) (sa han iaf). Han snackade om att han ägde stället iaf. Han kanske nyligen har köpt de, eller så är han delägare. Ja..jag vet inte. Bryr mig egentligen inte. Men eftersom han hade en sån makt över resturanhchefen, så kändes de som så :-) Men det blir gratis mat imorron iaf för heela (hans) slant. Hihi...

Postat av: Lisa

Ät på :) Gratis är gott ju!

2008-05-08 @ 17:27:50
Postat av: Jessica

Haha..som fan :P (menade att källarens resturangchef ehter Jimmy, skrev fel :P)

2008-05-08 @ 20:01:24
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Therese Palm

Ett tips... Skall du äta där... ÄT INGET INNAN!! Sjukt god mat, ta med några påsar i väska ;) De kan verkligen sin sak där med mat och vin!! Får ju hoppas att denna Dennis är lika duktig på att laga mat som hans personal är... Men vem vet, han kanske är bra på så mycket annat ;) Ha det så skoj!

2008-05-08 @ 20:33:00
Postat av: Jessica

Haha. Låter som en sjukt bra idé :-D
Ska lätt ta med en Ikea påse så jag kan fylla liiite fisk till Jenny, haha. Ja, man vet ju aldrig var han har sina talanger ;-)

2008-05-08 @ 21:37:22
URL: http://wiren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback