Tänker på allt och inget.

Ibland får jag "tänkadagar" och idag är en av dom.
Har haft en väldigt mysig dag både igår och idag. Umgåtts med mina systrar väldigt mkt dessa dagar. Vilket jag fullkomligt älskar. Och för att inte tala om min lilla Moa. Jag smäälter varje gång jag ser henne. Älskar henne som min egen dotter för tusan. (L) Helt underbar liten tös det där.
Den stackare har problem med sin lilla mage, så imorse va en jobbig stund för Jenny med tårar av oro. Men det är magen som bråkar med sessan. :-(

Det händer ju väldigt mkt om en sommar, det vet vi alla. Och det börjar ju redan på våren. Det ska ske så mkt, allt från vänner till släktträffar. Moa ska ju döpas i Juli, och det är en massa bröllop och så på Jennys vänner sida.
Alltså..så mkt "Love in the air" Känns lite tomt ibland faktiskt. När det gäller på kärleks sidan. Alltså, ta det inte fel eller så, jag fullkomligt älskar att vara singel. Men det ÄR ju för att jag letar efter kärleken och den leken gillar jag verkligen. Speciellt så här års. Känslorna kommer v'äldigt ofta fram vi tillfällen då, som jag nämne, släkträffar. För ALLA mina systrar har pojkvän. Alla utom lilla jag. Vet inte om jag valt det själv, eller om de bara är så? Kommer knappt inte ihåg. Varit singel i 3 år nu, man glömmer...det gör man. Jag ser mig själv som jag antar att NI ser mig är "En ung ensamstående mamma/kvinna som söker kärleken" Eller hur? Det ÄR ju så. Min blogg handlar ju om mitt liv, och allt som händer runt omkring. Väldigt sällan tråkiga saker som mode och så. Inte ett fan av sånna trissta saker. Klär mig som jag vill, och visst, även jag anväder modeklärder, om jag känner för de, men skriver inte om de. Eftersom det inte intresserar mig som sagt. Och ni som läser min blogg, läser ju inte för att få veta vad jag har på mig idag? Sånt är ju skitbull. Utan ni läser för att ni vill veta hur dagen varit, hur livet med min son fungerar, och hur det går med kärleksletandet. Och det är jag glad över. Jag letar inte efter kärleken, men däremot väntar jag på den. Oh ibland tröttnar jag på att vänta, och då kommer dessa tänkadagar.
Vet ni vad. Idag är det EXAKT 5 år sedan jag och Alex möttes. Jupp, så e det. Så vid den här tiden för 5 år sen var jag lyckligare än jag nånsin varit. Men som ni alla vet så gick det bara neråt. Aja nog om den apan.
Men tror de flesta känner igen sig på hur jag uttrycker mig och mina känslor för tillfälligt.
Jag är fullkomligt kiiillgalen just nu. Har nog ngn fas. Annars brukar jag typ bara gäspa åt killar, men jag spanar och nästan får hjärtklappning när jag ser hunkar. Letar ringar och grejjer, haha. Jag ljuger om jag säger att jag inte hungrar efter riktig kärlek, men eftersom jag knappt tror på sånt, så lever jag hellre såhär, tills motsatsen är bevisad.
Ajaaa..nu ska jag sluta babbla. Känner att snart är det min tur och då kommer de inte bli nåt fjuttigt, utan stooora saker.

:-)

Nej, nu väntar syrran på att jag ska spela litta med henne. Men innan jag går så måste jag bara visa en sak syrran skickade till mig precis där hon sa "Detta är såååå du och liam", haha. Och ja, känner igen det. Tror ni som är mammor oxå gör de. Man stänger av omedvetet lixom, och hör helt enkelt inte (bara i undermedvetandet), och sen när man väl hör det, plus allt undermedvete slår mot en så resulterar det såhär, *asg*. Och Liam är PRECIS som lillgrabben här...när det gäller hela snutten. han retas en hel del. Aja..nu ska jag hålla flabben.
(Det räcker ni ser första snutten av 3)




Hihi. Min älskade lillkille.

Imorron blir det kort jobbdag. Skönt. Sen ska vi iväg ocvh tvätta bilen in och utvändigt, sen hem till syrran och Moa och pussas lite.

Pusssssss (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gud va sött :)

2008-05-15 @ 22:35:57
Postat av: Emma

Hur lägger du upp videos på din sida? Tacksam för svar.

2008-05-16 @ 11:32:05
Postat av: vera

Haha ha, rolig den där videon:0)

Postat av: Jessica

Det är lite svårt att förklara, men när du tittar på en video inne på YouTube eller dylikt som finns det en kod till höger i en liten spalt. Den heter nåt på "E". Kopiera den långa koden och gå sedan in på html på din blogg och klistar in och tryck sedan uppdatera. Hoppas du förstod lite iaf. *s*
Kram

2008-05-16 @ 22:53:37
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: emma

tack så mkt!! snällt.

2008-05-16 @ 23:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback