SRF!!




Satt och tänkte. Det är ju snart dax. Och lilla jag inte har bikini (eller ja, ingen som jag vill ha iaf).
Sen måste vi inhandla camping stuff. Visst, hela området är smockat med matstånd. Men te.x frukost vill man ju inte äta Langos direkt, haha. Faaaast, det ska jag inte säjja, är man bakfull så kan det va gott.
Kommer ju vara bakfull 3 dagar i rad. Jiiiisses. :-DVi planerar redan exakt vad vi ska ha med oss dit. Känns som vårt tält kommer va smockat med onyttigheter, ist för kläder ;-) Jag kan egentligeninte förstå vilket ös där kommer va. Nästan som att vara utomlands. Väldigt mkt engelskmän där, och dom är galna *s* Jag trivs sjukt bra i sån där festivalmiljö. Och ska åka med 2 underbara vänner. :-D

Jaa..guud vad jag måste planera och magen längtar mer än nånsin!

(Ngn av mina läsare som oxå ska dit?)

:)

Ihh! Puss

Kommentarer
Postat av: Tessie

vi seees dääär :-D

2008-05-19 @ 21:36:32
Postat av: Anonym

Trodde du var mer åt Lasse Stefans...

2008-05-21 @ 18:56:24
Postat av: Jessica

Har vääääldigt bred musiksmak!! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback