Perrelli - Transvestit?






Är det inte så att hon faktiskt liknar en transvestit??

Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

jo..sag henne i nat tv klipp fran innan hon var kand o innan hon opererade sig o sminkade sig som hon gor nu. Var saaa mycket snyggare! Men men...

2008-05-18 @ 14:22:37
Postat av: Anonym

ehrm, hon e INTE opererad. ta reda på fakta först.

2008-05-18 @ 15:15:24
Postat av: Jessica

Hmm, ja, jag har ju då inget koll på ngn operation eller inte. Skulle ljuga om jag sa att hon inte ser opererad ut. Det vet hon nog bara själv.

Postat av: Anonym

jo det e sant men jag tror ärligt talat att hon inte e det. såå mkt smink kan göra! jag tycker dock också precis som du, jessica, att hon påminner mkt om en transa med det sminket, kläderna..allt! men det e det många artister som gör. sån e branschen. fast den värsta "trans-liknande-tjejen" måste ändå vara linda rosing. alla tider.

2008-05-18 @ 21:52:24
Postat av: .

jooo

2008-05-18 @ 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback