Nämen hallåja!

Här har ni maaaj.

Nyss hemkommen från en myspys kväll. Med tanke på att jag sov till kl 15 så ;-)
Drog direkt till Mammsen där Jenny och Camilla kom med lilla Moa. Mamma skulle passa henne eftersom Jenny skulle fixa håret. Först åt vi lite middag, sen drog vi till Glassfabriken och käkade varsin förbaskat god glass. Sen Drog vi till Parken med Timon & Abby. Dom fick springa av sig där bland alla glada soldyrkare. Riiktigt härligt. Hem igen & pussade på Moa. Sen kom Jenny hem igen. Blev lite babbel som alltid. En mamma, en pappa, deras 4 döttrar och Ulf har en jäkla massa att prata om. Älskar sånna familjedagar. :-)
Nu sitter jag här och väntar på att Milla kommer hem.
Pappa, jag och hon ska spela litta Yatzy över nätet. Alltid trevligt.

Imorgon ska de bli lika underbart väder. Och hela dagen är såå planerad :-D
Kl halv 11 ska jag hem till Jenny med milla. Vi ska sola toppless på hennes stooora balkong. Tänkte grilla lite fukost oxå. ;-) Sola, sola, sola och sola. Ska bli så brun och fin (riktig bränna då asså, hehe) tills på kvällen.
Har snackat en del med Dennis idag och fått reda på lite saker om hur han kan vara mångmiljonär. Känns ju dödumt att fråga honom direkt. Känner sig som en "Golddigger" och det är jag inte, även om jag ÄLSKAR pengar, hehe. Men vefan gör inte de ;-)
Sen kl 19, så ska vi vara där på Resturangen så fina, så fina och dricka gott och äta lika gott :-)

Ahh..ska bli så kul faktiskt.

Nepp. Nu ska de spelas. Hörs snart igen.

(Saaaaknar min kamera) :-(

Kommentarer
Postat av: Tiger

Verkar som du haft en bra dag! :)
Tänkte slinka in med ett litet tips bara egentligen :) Jag har startat en tävling i min blogg där man kan vinna en väska. Så vill du vara med och tävla så är det bara att kolla in min blogg (blogg.JaninasPortfolio.com) & tävla där :) Lyckla till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback