Kvällprojekt!





Gokväll alla.

Sitter här och letar efter tvättmaskin på blocket. Det är mitt nästa projekt. Måste fan ha de när man har barn, och mig själv för den delen ;-)
Vår jävla tvättstuga är 91287835656 meter från mitt hem. Och jag känner fan inte för att konka dit med en påse tvätt, nää då väntar jag hellre tills jag har 10 påsar, och då orkar jag helt enkelt inte. Ond cirkel. Så nää..oavsett hur fint jag har på dass, och hur lite plats jag har till en maskin, så måste jag ha en, så e det bara. Frontmatad denna gång om jag får be. Hittat ett par stycken på blocket, så när lönen kommer, så poff, ska man vara snabb.
Aja, det blir nog bra.

Hade en trevlig tårtstund med mamma, pappa, Ulf, Emely, Liam, Timon och Abby idag. Fick höra idag från min älskling att han tycker mamma är duktig på att baka kakor. Sånt känns sjukt skönt..faktiskt?!
Kolla in denna tårtan, den är riktigt och gjord av en grym kille. Gjord av marsipan och stuff, sjukt bra.
michelle_new_baby_cake.jpg
Ser dock liiite läskig ut på nåt sätt..hehe.


(Föressten, glömde säjja att en jobbvän förmodligen fixat min kamera..Ihh :-))

Skulle egentligen vara ledig imorrn, men chefen ville ha in mig en studn på kvällen, så vad gör man inte *s*

Ännu en försvunnen tjej nu ju. Nathalie 20 år. Försvann i tors efter varit hos sin pojkvän, sen dess har dom inte hört ngt. Hemskt det där. Man kan ju verkligen undra vad som hänt...man vill bara veta. Det känns lite som om dom tror att det är självalt lixom. Att det inte saknas skor i hennes hem. Dom syftar på att hon skulle gått barfota. Skumt. Och att hon tog pengar med sig, men lämnade mob och allt hemma. Jaa..det är skumma saker som händer i vår värld.

20-åriga Nathalie Johansen från Alingsås är försvunnen sedan


17 dagar kvar till SRF!!!! 

:-D



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback