Gomorron.





Vilken dag vi hade på Lisse. Åkte massa, massa, åt gott och skrattade tills vi va hesa. Så jäääävla tråkigt jag inte har bilder och stuff, men men väntar på att min kamera ska lagas. Vi får se, snart så :-)
Köpte med mig en massa saker till Liam såklart. En sån här Helium Kanin ballong, ett nyckelband med en stor godisnapp i, en häftig flaska att dricka ur. Man dricker ur ett sugrör, så sprutar det och har sig inne i flaskan, köpte även en sån där stooor flaska ni vet som alla tivolin har. Han blev iaf jätteglad för allt. Köpte även 2 st nyckelringar med foton i. En från Balder och en från Flumeridern. Haha..dösöta är vi! När jag gick där, så insåg jag hur mkt där egentligen finns för barn. Trodde inte det fanns i det utbudet. En hel egen "avdelningn" med massor, massor av skoj. Såå tro det eller ej, men jag ska dit imorron igen, denna gången med Liam. Fast denna gången blir det tåg, Liam är gratis där. Sen ska jag inte ha åkband, utan jag åker dit för liam. Men en sak som vi ska åka massor, massor av är Flumeride och Kållerado. Det blir hans första riktiga "berg och dalbana", fast på vatten ist. Han kommer ÄLSKA de. :-) En mamma & Liam dag. Ska bli såå kul. Måste låna ngn kamera, så man kan ta bilder på hans första åktur i Flumeridern, som lär bli mååånga fler :-D

Ja, mysigt och kul ska vi ha!

Asså, ärligt. Vad va det för väder igår?? Jag va typ skitförbannad. Rena vinterväder för fan. Regn, blåst och kallt som fan. Och idag är det sol och ja..asså, man börjar ju undra vad som händer med vädret. Men men, imorgon ska det bli varmt och vackert...i Göteborg iaf ;-)

Tiden går snabbt. 1.a Juni på Söndag. Då ska min syster och Eldar till Thailand. Är så glada för deras skull. Jag tänkte spara så jag kan åka iväg nångång i vinter ist. Vi får se hur det går. *s*

Ni alla vet säkert vem Jensen är. Min bästa killvän jag länge pratat om. Vi träffas ofta och bara "e".
I fredags så kärleksförklarade han mig. Han vill ha mig i sitt liv, han vill gifta sig med mig sa han. Han vill dela hela sitt liv med mig. (Puh vilken börda, haha). Jag blev jävligt chockad ska jag säjja. Men samtidigt..ja, jag vet inte hur jag ska säjja de. Jag vet inte vad jag ska säjja eller göra. Känns inte riktigt rätt tillfälle. Vill ju vara singel, det vet han, men klart att han inte orkar vänta på mig, och det vill jag inte heller. Ingen ska behöva vänta. Men faan, vet inget.
Jensen, jag vet att du läser min blogg. Och du vet hur mkt jag älskar dig. Du är min bästaste bästa vän, och gör allt för mig plus lite till. Hade bara kunnat drömma om att ha dig som pojkvän. Men ändå så vet jag inte vad som är fel. Det är väl mkt det här med att jag "tvunget" ska vara singel. Eller vafaan, jag vet inte. Tycker att vi ska fortsätta vara vad vi är idag, och se vad som händer. På söndag ska vi ha kul med våra små pojkar på Tosselilla, eller hur? :-)
Jag älskar dig, det vet du!

Nej, nu ska jag hoppa i duschen. Raka, raka och raka, för vi ska till Vanningen. Jag, Liam, Jenny, Moa och Camilla. Ska bli trevligt :-) Inviga min nya snygga baddräkt.

Bara 10 dagar kvar :-)

Sen vecka 29 är det Dansbandsveckan i Malung :-D
Vi ska antagligen åka upp med ett gäng killar (en av dom jag dejtade för ca 2 år sen). Ska bli sjuukt kul det oxå.

Nej, nu väntar Liam och alla andra.

Hörs sen.

Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback